Til jer som har været på mini p-piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har i prøvet at blive gravide på mini p-piller?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

542 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

Low

Jeg har fået mig læst frem til at man har større chance for at blive gravid på mini p-piller end på de normale p-piller. Så nu kunne jeg godt tænke mig at vide hvor mange af jer der har prøvet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

JustAnotherName

Det tror jeg ikke passer.

Der er større risiko ved at man skal være MEGET PRÆCIS med det tidspunkt, hvor mini-pillen tages, ja. Men hvis bare man overholder dét, så virker den ligeså effiktivt som p-pillerne.

Jeg selv får mini-pille som indsprøjning hver 3 måned. Det virker som det skal. Og på den måde skal jeg ikke sørge for at være så nøjagtig, som hvis jeg SKULLE HUSKE den på bestemt tid, hver dag.

Jeg skal bare huske at få sprøjten indenfor 3 måneder.
Og jeg aftaler bare en ny tid for hver gang - så det kører bare...

Men altså, jeg tror ikke på, at de beskytter mindre godt, hvis blot de indtages som de skal!! .....Men med p-piller kan man godt glemme en og så tage den f.eks. 6 timer senere, end normalt, og så stadig være beskyttet.
Hvor imod mini-piller kun virker helt som de skal, hvis man tager dem ret præcis, samme tid, hver dag. Og det er så DERI "faren" ligger!!....Hvis man er for glemsom 

Anmeld

12. oktober 2010

Low

Jeg læste bare på net doktor at de er mindre sikker end de normale p-piller selv om man følger retningslinjerne. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.