mens smerter i lænden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

victorsmor

jeg er i dag 27+3 henne. jeg har hele dagen haft mens smerter i lænden. det er ikke sådan at jeg ikke kan holde det ud eller ikke kan bevæge mig men det gør da lidt ondt. og så har jeg en del pluk veer. er det meget normalt eller er der noget jeg skal gør?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

twinboys

victorsmor skriver:

jeg er i dag 27+3 henne. jeg har hele dagen haft mens smerter i lænden. det er ikke sådan at jeg ikke kan holde det ud eller ikke kan bevæge mig men det gør da lidt ondt. og så har jeg en del pluk veer. er det meget normalt eller er der noget jeg skal gør?

Synes du skal kontakte fødeafd. og spørge dem til råds...´Jeg havde selv de samme smerter og mine var veer og jeg fødte i uge 25+0 så er din fødsel igang med veer skal du have vehæmmende medicin og lungemodningsstof straks...

Håber ikke det er veer du har nu...

Majbritt

Anmeld

11. oktober 2010

Pige2009

Ring til FG og hør hvordan du skal forholde dig. Måske vil de lige tjekke dig for at se om alt er vel...

Anmeld

11. oktober 2010

Kløver

victorsmor skriver:

hmm jeg er med på en kigger, har selv i de sidste par dage haft samme problemer, og er kun 19+4

Anmeld

11. oktober 2010

Papaya

Jeg synes også at du skal ringe ind på FG og høre nærmere.. Jeg har noget lign. men synes ikke at det er nok til jeg kan ringe, men jeg er også 35+3 så jeg venter til det virkelig "brænder" Men når du ikke er længere henne synes jeg at du skal ringe og høre, måske vil de lige kigge på dig. Så  for dig... Håber at høre mere om det.

Fra mig

Anmeld

12. oktober 2010

victorsmor

tak for jeres svar. jeg ringede ikke til fødegangen i går da det i løbet af aften gik over igen. jeg har dog haft det sådan et par gange før. jeg ved ikke om jeg skal sige det til min jm når jeg skal op til hende om ca 14 dage eller om jeg skal ringe og snakke med hende inden?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.