Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa
Overvejer at låne mine små niecer en dag, på halvandet og 3 år.. men hvad kan man lave med dem de begge kunne være interesseret i??
Er lidt træt af kun at være ude på deres trampolin :b
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
motterhea skriver: Hejsa Overvejer at låne mine små niecer en dag, på halvandet og 3 år.. men hvad kan man lave med dem de begge kunne være interesseret i?? Er lidt træt af kun at være ude på deres trampolin :b
En tur til et sted hvor der er dyr er altid et hit
Eller svømmehal... men sørg for at have gooood tid Jeg skal selv i svømmeren med mine niecer her inden så længe, de er knapt 1 år, og ca. 3½
Tak for svar tøser
Nu ved jeg ikke, hvor du bor henne - men I Valby Parken (København) ligger der en fed naturlegeplads den har været et hit, når vi har passet nevøer...!
K&S skriver: Nu ved jeg ikke, hvor du bor henne - men I Valby Parken (København) ligger der en fed naturlegeplads den har været et hit, når vi har passet nevøer...!
Hvor øv.. er strandet i kolding
motterhea skriver: Hvor øv.. er strandet i kolding
Så tager I da bare i Legeparken... Det er heller ikke så kæmpestort! Gåafstand fra midtbyen..
AnneBJ skriver: Så tager I da bare i Legeparken... Det er heller ikke så kæmpestort! Gåafstand fra midtbyen..
Eller på børnebiblioteket... Fodrer ænder ved slotsøen... I Marielundskoven og samle kastanjer...
Øv øv googlede lige lidt og fandt denne side:
http://www.kolding.dk/nicolaiforboern/0047421.asp
Kunne det være noget?
Legeparken? o:
Er det bare med nogle legepladser?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128