Babys placering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

LBK

Hej Allesammen

Jeg har et spørgsmål......????

Sidste uge da jeg var hos lægen fik jeg af vide at min "baby" allerede er gledet på plads ned i bækkenet... Jeg er i dag 33+3, og førstegangsgravid. 

Jeg fik af vide at den sagtens indtil uge 35 kunne "hoppe op" igen, men er der nogle af jer der har erfaret at i har født før tid, men stadig indenfor normalen og sluppet for at gå over tid. Jeg spørger fordi min søster som lige har født nummer to er gået 15 dage over tid med begge piger, og det drømmer jeg om at få lov til at slippe for

Knus L_K 33+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

h_bernie

Jeg fødte i uge 38 med min dreng. Han lå fast i bækkenet ret tidligt. Men tror ikke man kan sige at de kommer ud til tiden eller før fordi de sidder fast.

P.t. venter jeg barn nr. 2 og hun sidder også fast i bækkenet og har gjort det længe. Er 37+0 i dag og min læge sagde i sidste uge, at han faktisk ikke rigtig kunne mærke hovedet længere, fordi det er så langt nede.

Jeg håber virkelig heller ikke jeg går over tid, men man ved jo aldrig.

Anmeld

11. oktober 2010

LBK

Nej det er jo ikke sikkert at det hænger sådanne sammen.

Jeg må jo bare krydse fingre, og det gør jeg også for dig

Anmeld

11. oktober 2010

Mary

Jeg tror ikke det er unormalt at barnet stiller sig fast i bækkenet så tidligt ved første graviditet. Det er noget andet med efterfølgende graviditeter. Det betyder ikke nødvendigvis at du føder før tid, og heller ikke at du går over  Lækkert kryptisk svar fra mig.

Min første stod oså fast meget tidligt, og hun er født et par dage før termin 

Anmeld

11. oktober 2010

h_bernie

Mary skriver:

Jeg tror ikke det er unormalt at barnet stiller sig fast i bækkenet så tidligt ved første graviditet. Det er noget andet med efterfølgende graviditeter. Det betyder ikke nødvendigvis at du føder før tid, og heller ikke at du går over  Lækkert kryptisk svar fra mig.

Min første stod oså fast meget tidligt, og hun er født et par dage før termin 

Men i mit tilfælde søde svigerinde, så føder jeg jo helst i næste uge, så I kan komme på barselsvisit

Anmeld

11. oktober 2010

Jibbe

Frej stod ikke fast før fødslen gik igang og jeg fødte 39+5 og var førstegangsfødene så tror slet ikke man kan regne med at føde før termin fordi de står fast.

Anmeld

11. oktober 2010

Mary

Men i mit tilfælde søde svigerinde, så føder jeg jo helst i næste uge, så I kan komme på barselsvisit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.