Lærke Sofia 6 mdr <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
15 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

Koen.

Så blev min lille pige 6 mdr, tænk sig at om bare 2 små mdr skal hun allerede i dagpleje uhha hun vejer ca 7 kg og er 70 cm lang!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Mette.

HVor er hun en lækker lille mus. Det skal nok komme til at gå godt med DP start, selvom jeg også selv frygter at skulle give slip første gang.

Anmeld

11. oktober 2010

Loa

Hvor er hun fin

og hun er på vej ud og shoppe på det første billede

Anmeld

11. oktober 2010

Koen.

Mette. skriver:

HVor er hun en lækker lille mus. Det skal nok komme til at gå godt med DP start, selvom jeg også selv frygter at skulle give slip første gang.

Tak Ja, er godt spændt på hvordan det skal gå, da hun ikke er så god til "fremmede"

Anmeld

11. oktober 2010

Koen.

Loa skriver:

Hvor er hun fin

og hun er på vej ud og shoppe på det første billede

jeps, hun kan lige så godt lære det Ej det var lige farmand der lavede sjov, men han synes det var knap så sjov da hun begyndte og sutte på dem

Anmeld

11. oktober 2010

Mette.

lillespurv20 skriver:

Tak Ja, er godt spændt på hvordan det skal gå, da hun ikke er så god til "fremmede"

Nej, det er Emilie heller ikke. Hun er fra d. 29 April, så næsten lige så gammel. Men de fleste i den størrelse har jo en periode omkring nu, så måske er i heldige det går helt uden problemer om et par måneder.

Anmeld

11. oktober 2010

Koen.

Mette. skriver:

Nej, det er Emilie heller ikke. Hun er fra d. 29 April, så næsten lige så gammel. Men de fleste i den størrelse har jo en periode omkring nu, så måske er i heldige det går helt uden problemer om et par måneder.

ja vi kan håbe men har gjordt så jeg har tid til at give hende en lang indkøringsperiode hvis hun har brug for det Uhh jamen så bliver Emilie jo os snart 6 mdr.. synes det er lidt af en milepæl, for så kan man begynde og tælle ned til 1 år

Anmeld

11. oktober 2010

Loa

lillespurv20 skriver:

jeps, hun kan lige så godt lære det Ej det var lige farmand der lavede sjov, men han synes det var knap så sjov da hun begyndte og sutte på dem

Ha ha

Anmeld

11. oktober 2010

Maria.

Hvor er hun skøn!!

Anmeld

11. oktober 2010

Koen.

Maria. skriver:

Hvor er hun skøn!!

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.