Så blev Nicolaj døbt - viser et par billeder fra dagen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

808 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

Snuffler25

Hej Piger

Vil bare gerne dele et par billeder med jer fra Nicolajs dåbsdag d. 3.10.10 - specielt vil jeg gerne vise jer den smukke flotte KAGE som vi havde fået lavet til ham Den var så fin og lækker og indeni var der toblerone creme

Vi havde en super god dag og fik gode gaver - kunne ikke ønske os en bedre dåb for vores søn!  Og han opførte sig SÅ pænt hele dagen - man frygter jo nok altid lidt af ungen hyler i kirken hehe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

ZamanogDania

Tillykke med det. Hvor er det bare en sød dreng du har der. Og sikkert en flot kage. Mmmmm får helt lyst til den nu

Anmeld

11. oktober 2010

NoName

Gode billeder, og lækker knægt....

godt billede med præsten.... og muuums en kage

Anmeld

11. oktober 2010

MariaJ

Nøøøøj, hvor ER han sød. Fine billeder.

Anmeld

11. oktober 2010

Koen.

nøj en fin kage og hvor er han bare alt for dejlig

Anmeld

11. oktober 2010

Lisbeth85

Det ser ud til at have været en rigtig dejlig og lykkelig dag

Tillykke med den fine dåb

Anmeld

11. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hvor skønt med et foto hvor præsten holder ham så kærligt. Det  synes jeg ikke man ser så ofte.

Anmeld

12. oktober 2010

Snuffler25

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvor skønt med et foto hvor præsten holder ham så kærligt. Det  synes jeg ikke man ser så ofte.

Nej jeg tror heller ikke det er så almindeligt men jeg bor på landet og var en lille landsby kirke hehe - og her er der tradition for, at efter dåben går præsten rundt og viser det nye medlem af menigheden frem - til resten af menigheden hehe Det var egentlig meget sødt... og lidt gammeldags

Men MEGET kirkelig præst, hvis man kan sige det... - hun kaldte Nicolaj for "min lille hedning" inden han skulle døbes 

Anmeld

12. oktober 2010

JulieE

Hold da op en dejlig dreng du har der!! så skøn med det røde hår og frække glimt i øjet!!!  Og stort tillykke med det fine navn!!

Anmeld

12. oktober 2010

otlitrom

Nøøøjj, en fin kage!! Og sikke et skønt billede med præsten Alle billederne er gode!!

Dejligt I havde en god dag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.