Har da bare den bedste chef EVER!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

1977

Profilbillede for 1977

I sidste uge ringede min cheft til mig for at høre om jeg var interesseret i et vikariat på 6 mdr. Godt nok kun 8 timer om ugen, men det er det eneste hun kunne tilbyde mig. Det sagde jeg ja til, for så har jeg barnets første og anden sygedag+løn under sygdom. Ellers har jeg bare været timelønnet vikar (og godt tilfreds med det), så det var en overraskelse for mig, for hun ansætter ikke ufaglærte i vikariater.

Da jeg så lige var forbi kontoret i torsdags, sagde hun at nu manglede hun bare at få papirene godkendt af TR, og det skulle ske i dag.

Sørme om ikke hun lige har ringet og fortalt at hun i samme omgang har forhandlet mig et løntrin op Så nu får jeg 2 trin mere end jeg egentlig er berettiget til.

Hun er bare den bedste, og har gjort alt det for mig uden at jeg vidste det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

SussieThyssen

Jeanne skriver:

I sidste uge ringede min cheft til mig for at høre om jeg var interesseret i et vikariat på 6 mdr. Godt nok kun 8 timer om ugen, men det er det eneste hun kunne tilbyde mig. Det sagde jeg ja til, for så har jeg barnets første og anden sygedag+løn under sygdom. Ellers har jeg bare været timelønnet vikar (og godt tilfreds med det), så det var en overraskelse for mig, for hun ansætter ikke ufaglærte i vikariater.

Da jeg så lige var forbi kontoret i torsdags, sagde hun at nu manglede hun bare at få papirene godkendt af TR, og det skulle ske i dag.

Sørme om ikke hun lige har ringet og fortalt at hun i samme omgang har forhandlet mig et løntrin op Så nu får jeg 2 trin mere end jeg egentlig er berettiget til.

Hun er bare den bedste, og har gjort alt det for mig uden at jeg vidste det

Nej hvor super..det siger jo bare noget om, at hun er glad for dig og dit arbejde.
Tillykke med det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. oktober 2010

1977

Profilbillede for 1977
SussieThyssen skriver:

Nej hvor super..det siger jo bare noget om, at hun er glad for dig og dit arbejde.
Tillykke med det.

Kærligst
Sussie

Mange tak Jeg er også bare så glad. Tror vist hun har en bagtanke med at jeg skal have uddannelsen på et tidspunkt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.