?? omkring voksi...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

Mor til L&S

Hej alle...

Mange af Jer skriver at Jeres små bare har strømpebukser på når de kommer ud at sove...

Så tænker jeg... Er det fordi de har strømpebukser på under deres bukser og i så bare tager bukserne af... Eller tager i bukserne af og giver strømpenbukser på i stedet når de skal us at sove???

Kan de ikke sove derude i bukser?? Er det for varmt??

Liva sover med hendes alm tøj på.. altså bukser, kortærmet body, bluse og en hue...

Hilsen en begynder indenfor voksi og har mange spørgsmål...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

maria_wlt

Hvis de har vinterdynen i allerede så har de IKKE bukser på.. Bare strømpebukser..

De holder SÅ godt på varmen de poser

Anmeld

11. oktober 2010

Mor til L&S

maria_wt skriver:

Hvis de har vinterdynen i allerede så har de IKKE bukser på.. Bare strømpebukser..

De holder SÅ godt på varmen de poser

Det er en katvig pose vi har som kun har en helårsdyne.....

Anmeld

11. oktober 2010

Tdittmann

Altså her har Anders bare almindelige bukser på indenfor og når jeg så lægger ham ud i voksien tager jeg bukserne af ham og giver ham en hue og en striktrøje på ( han ligger altid og vifter med armene ).

Så jeg ikke give hverken bukser eller strømpebukser på endnu - det er alt for varmt.

Anders sover i en voksi classic

Anmeld

11. oktober 2010

Mor til L&S

Tdittmann skriver:

Altså her har Anders bare almindelige bukser på indenfor og når jeg så lægger ham ud i voksien tager jeg bukserne af ham og giver ham en hue og en striktrøje på ( han ligger altid og vifter med armene ).

Så jeg ikke give hverken bukser eller strømpebukser på endnu - det er alt for varmt.

Ok - tak

Anmeld

11. oktober 2010

NoName

Tdittmann skriver:

Samme her...

strømper, hue, trøje, vanter og bare ben... og man får en lækker varm baby ind efter lur

Anmeld

11. oktober 2010

maria_wlt

Jeg bruger selv DuniDuo. Bruger kun sommerdynen nu. Han har altid haft tøj på i den, da dynerne ikke er lige så tykke i dem som i en Voksi pose  

Anmeld

11. oktober 2010

Mor til L&S

Andre??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.