Morgen/formiddags tågen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

690 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

Anonym trådstarter

Hvordan er det nu lige??? Nyfødte må ikke sove ude når det er tåget - men hvonår må de det så??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Corn

Alting med måde.. Her hvor vi bor er der meget havgus og tåge pga. havet, men mine unger har sovet ude i barnevogn fra dag 1

Anmeld

11. oktober 2010

Valle81

Hvordan er det nu lige??? Nyfødte må ikke sove ude når det er tåget - men hvonår må de det så??

Anton har også sovet udei tågen:0) Tror vist kun man skal passe på hvis de har astma og sådan?

Anmeld

11. oktober 2010

Anonym trådstarter

SP sagde at nyfødte ikke måtte sove ude når der var tåget og hvis der var under -8grader, noget med udviklingen af lungerne, ihvertfald i forhold til tågen..

Anmeld

11. oktober 2010

Mary

Du må stille den bette ud i alt slags vejr på nær ekstrem kulde, som du selv skriver, og tåge. Ellers er der vist ret frie tøjler 

Anmeld

11. oktober 2010

Anonym trådstarter

Mary skriver:

Du må stille den bette ud i alt slags vejr på nær ekstrem kulde, som du selv skriver, og tåge. Ellers er der vist ret frie tøjler 

Dvs de overhovedet ikke må sove ude i tågen?

Anmeld

11. oktober 2010

quar20

Jeg har også ALTID fået at vide at de ikke må sove i -8grader eller i tåge..!!

Min søn har astmatisk bronkitis så han sover ikke ude når det regner kraftigt fordi der så er kondensvand og det er ikke godt for et barn med astmatisk bronkitis..!! han sover ikke uden for i tåge eller hvis der er -8 grader.. har dog den regl jeg siger -5 grader også vil jeg ikke ha han sover udenfor..! Det prøvede vi sidste år hos en anden dp. hvor hun var skide ligeglad med de ting vi fortalte og med at han har ast.bronkitis - så han var faktisk "syg" mere eller mindre hver dag i næsten 5 måneder..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.