kryds fingre så er i søde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

Pige2009

nutche skriver:

åh hvor er du sød tak skal du ha

lægen sagde også at med syg mindstemand, ku han sørme godt forstå at jeg ikke magtede et dårligt job. så fortalte jeg ham lige om den mellemste.... og så måtte han bare smile

Du er en fighter og skal nok komme igennem det hele med skindet på næsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Valle81

skal til læge om lidt. har sygemeldt mig på jobbet, og vil nu ned og prøve at overtale lægen til at sygemelde mig resten af ugen.

jeg har ondt i maven af nervøsitet, for hvad nu hvis han siger nej. det er kun 4 sølle dage.... men jeg er nået dertil hvor jeg er så påvirket af det at det er den eneste løsning for mig. ved ikke engang om lægen kan sige nej....men det kan han vel sagtens.

så kryds fingre for mig piger.... jeg har virkelig brug for det

knus, og dejligt at høre, kender ikke så meget beggrundshistorierne men læste lige din sidste side i dagbog, og når man har det som du, så er det ikke sovt. Jeg havde det ligedan den sidste måned af min barsel og måtte også sygemelde mig da eg havde så onst i maven over at skulle tilbage på arbejde. ( ved godt det ikke er pga graviditet, men kender til følelsen af bare ikek kan kommer på arbejde som du selv beskriver det)

Så forstår.

Knus

Anmeld

11. oktober 2010

Lone Jakobsen

Baagøe skriver:

Du er en fighter og skal nok komme igennem det hele med skindet på næsen

tak skal du ha har heldigvis en mand der har bakket mig op hele vejen igennem det gør bare en stor forskel

Anmeld

11. oktober 2010

Lone Jakobsen

Valle81 skriver:

knus, og dejligt at høre, kender ikke så meget beggrundshistorierne men læste lige din sidste side i dagbog, og når man har det som du, så er det ikke sovt. Jeg havde det ligedan den sidste måned af min barsel og måtte også sygemelde mig da eg havde så onst i maven over at skulle tilbage på arbejde. ( ved godt det ikke er pga graviditet, men kender til følelsen af bare ikek kan kommer på arbejde som du selv beskriver det)

Så forstår.

Knus

tak for din forståelse.

ja i dagbogen står det hele mere præcist. jeg var også sygemeldt i min sidste graviditet...og det var bare en lettelse fordi min chef totalt manglede forståelse.... men nu skal jeg heldigvis ikke på arbejde der mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.