Er der nogen der arbejder for et vikarbureau?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

672 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

Anonym trådstarter

Jeg skal til samtale hos et vikarbureau imorgen og har fået sendt papir jeg skal udfylde. Et af spørgsmålene lyder på hvor meget jeg forventer at få i løn??

Shit jeg har ingen idé om hvad man får som vikar. Har fået at vide at det gir bedre end at være fastansat.

Er der nogen herinde der har en idé om det og kan hjælpe mig?? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Jeg skal til samtale hos et vikarbureau imorgen og har fået sendt papir jeg skal udfylde. Et af spørgsmålene lyder på hvor meget jeg forventer at få i løn??

Shit jeg har ingen idé om hvad man får som vikar. Har fået at vide at det gir bedre end at være fastansat.

det der er ved de der vikar bureauer, er at du får bedre løn... det er rigtig nok...

MEN, de kører ikke med pensionsordninger... dvs. det skal du så selv sætte af til , af din løn... som en virksomhed ville gøre det når du er ansat...

så du skal også sætte det op imod at der skal være nok at tage af til pensionsopsparing

Anmeld

11. oktober 2010

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

det der er ved de der vikar bureauer, er at du får bedre løn... det er rigtig nok...

MEN, de kører ikke med pensionsordninger... dvs. det skal du så selv sætte af til , af din løn... som en virksomhed ville gøre det når du er ansat...

så du skal også sætte det op imod at der skal være nok at tage af til pensionsopsparing

Årh tak for den oplysning

Anmeld

11. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Årh tak for den oplysning

jeg kender naturligvis ikke til om netop det vikar bureau du skal til samtale hos, gør det...

men det er relevant at spørge ind til det:0)

Anmeld

11. oktober 2010

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg kender naturligvis ikke til om netop det vikar bureau du skal til samtale hos, gør det...

men det er relevant at spørge ind til det:0)

Det vil jeg gøre :-)

Anmeld

11. oktober 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Inden for hvilket område søger du vikariater??

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. oktober 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Inden for hvilket område søger du vikariater??

Kærligst
Sussie

Som klinikassistent

Anmeld

11. oktober 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Som klinikassistent

Du vil altid få den overenskomstmæssige løn på området + noget ekstra i tillæg, men det varierer meget fra landsdel til landsdel hvor meget det på bundlinjen bliver, men altid mindst lidt mere end normalløn.
Og så er det korrekt at du ikke får pensionsopsparing men at du selv skal sørge for det.
Det kan din bank eller fagforening hjælpe dig med.

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. oktober 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Du vil altid få den overenskomstmæssige løn på området + noget ekstra i tillæg, men det varierer meget fra landsdel til landsdel hvor meget det på bundlinjen bliver, men altid mindst lidt mere end normalløn.
Og så er det korrekt at du ikke får pensionsopsparing men at du selv skal sørge for det.
Det kan din bank eller fagforening hjælpe dig med.

Kærligst
Sussie

tak for hjælpen :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.