Ses med en der har lussingesyge!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

>>Carina<<

Min nevø på 3 år har fået lussingesyge men har fået at vide at han godt må komme i børnehave.

Vi er inviteret til hans mors fødselsdag om 2 ½ uge og vi holder selv min søns 1 års fødselsdag om 3½ uge.

Ville I tage med til den fødselsdag eller blive hjemme?

Ville I ha de kom hos jer til fødselsdag eller bede dem blive hjemme?

De siger at det godt kan smitte men at børn ik blir 'rigtig' syge af det. Kun feber og røde knopper. Men jeg har da slet ik lyst til at min søn skal ha feber og røde knopper.

Men jeg ville også bare være ked af at de ik ku være med til min søns første fødselsdag.

HVAD VILLE I GØRE???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Malthes mor

Carina1984 skriver:

Min nevø på 3 år har fået lussingesyge men har fået at vide at han godt må komme i børnehave.

Vi er inviteret til hans mors fødselsdag om 2 ½ uge og vi holder selv min søns 1 års fødselsdag om 3½ uge.

Ville I tage med til den fødselsdag eller blive hjemme?

Ville I ha de kom hos jer til fødselsdag eller bede dem blive hjemme?

De siger at det godt kan smitte men at børn ik blir 'rigtig' syge af det. Kun feber og røde knopper. Men jeg har da slet ik lyst til at min søn skal ha feber og røde knopper.

Men jeg ville også bare være ked af at de ik ku være med til min søns første fødselsdag.

HVAD VILLE I GØRE???

Jeg ville tage en snak med egen læge. Og ud fra det beslutte hvad jeg ville mht fødselsdagene.

Anmeld

11. oktober 2010

>>Carina<<

Malthes mor skriver:

Jeg ville tage en snak med egen læge. Og ud fra det beslutte hvad jeg ville mht fødselsdagene.

Det tror jeg at jeg vil gøre. Tak :-)

Anmeld

11. oktober 2010

C-Posey

Vi har selv lige stået i samme situation, jeg er jo gravid, og det kan skade det lille barn i maven, så jeg sagde det til dem som det var, at jeg havde snakket med lægen, sådan og sådan, og at jeg nok helst så de ikke kom til min kærestes fødselsdag Det tog de meget pænt, og kunne sagtens forstå min beslutning.

Så jeg ville nok vælge fødselsdagen fra, hvis I vil undgå chancen for at blive smittet  (ved dog ikke hvor stor smitterisikoen er om 2-3 uger, hvis han allerede nu er syg)

Anmeld

11. oktober 2010

>>Carina<<

C-Posey skriver:

Vi har selv lige stået i samme situation, jeg er jo gravid, og det kan skade det lille barn i maven, så jeg sagde det til dem som det var, at jeg havde snakket med lægen, sådan og sådan, og at jeg nok helst så de ikke kom til min kærestes fødselsdag Det tog de meget pænt, og kunne sagtens forstå min beslutning.

Så jeg ville nok vælge fødselsdagen fra, hvis I vil undgå chancen for at blive smittet  (ved dog ikke hvor stor smitterisikoen er om 2-3 uger, hvis han allerede nu er syg)

nej det er lige det. Tror jeg ringer og snakker med lægen en af dagene :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.