de der wheely bugs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

smokin

Hvad er forskellen på stor og lille? Tænker på hvilken en jeg skal vælge.... ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Anne85

Den lille passer aldersmæssigt til de 1-3 årige og den store fra 2 til 5 (mener jeg) år Så jeg vil ha mig en lille Tror det er i den alder de har størst glæde af dem... min søn på 3 vil da hellere cykle elelr lave noget andet end at køre rundt på en wheely bug - men han brugte den meget da han gik i vugegstue

Anmeld

11. oktober 2010

Nemesis

JEg synes den lille er ret lille så jeg køber den store. Ha en i mødregruppen der har købt den store og må ærligt indrømme jeg ikke lige kan forestille mig den mindre :-)

Sisse

Anmeld

11. oktober 2010

smokin

ladydan1 skriver:

JEg synes den lille er ret lille så jeg køber den store. Ha en i mødregruppen der har købt den store og må ærligt indrømme jeg ikke lige kan forestille mig den mindre :-)

Sisse

jeg så også en lille tror jeg... som kan ligge under barnevognen... men omvendt syntes jeg måske det er synd at købe noget hun ikke kan bruge før hun er 2? Kan man bruge den hvis man køber den store?

Anmeld

11. oktober 2010

Nemesis

Zette skriver:

jeg så også en lille tror jeg... som kan ligge under barnevognen... men omvendt syntes jeg måske det er synd at købe noget hun ikke kan bruge før hun er 2? Kan man bruge den hvis man køber den store?

Sara bruger den som gåvogn og er meget begejstret for følehornene. (vi har mariehønen) 

:-) sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.