Jubiiiiii vi skal kigge ejerlejlighed!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

Dot D

Hvor ser den lækker ud, håber for jer, at den bliver jeres

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Chalala85

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det vil jeg meget gerne. Jeg giver også gerne kaffe på Vesterbro

ihhhh det kunne altså være super hyggeligt

Anmeld

12. oktober 2010

<3

onsdag?? Spændende! Og ja vildt mystisk med plantegningen.

Jeg krydser i hvert fald fingre

Anmeld

12. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Kirle skriver:

onsdag?? Spændende! Og ja vildt mystisk med plantegningen.

Jeg krydser i hvert fald fingre

Ja i morgen. Men ud fra vores beregning, bliver den nok liiidt for dyr i forhold til hvor meget vi kan låne i banken... Men vi må se på det.

Anmeld

12. oktober 2010

<3

Ja i morgen. Men ud fra vores beregning, bliver den nok liiidt for dyr i forhold til hvor meget vi kan låne i banken... Men vi må se på det.

Ingen siger at man ikke må give et bud

Anmeld

12. oktober 2010

Kirle skriver:

Ingen siger at man ikke må give et bud

Du har helt ret.

Anmeld

12. oktober 2010

Lady Marion <3

Har i ikke været i banken og fået af vide hva i må købe for ?? Det er normal procedure at man gør det før man går ud og kigger  Den der beregner kan man ikke regne med , den sagde vi måtte låne 3.4 mill men vi har fået købsbevis på 2.4   Få lavet et købsbevis før i kigger så ikke i spilder jeres eller ejendomsmæglernes tid og får braste drømme

Anmeld

12. oktober 2010

<3

Du har helt ret.

Nemlig

Anmeld

12. oktober 2010

Muffi . skriver:

Har i ikke været i banken og fået af vide hva i må købe for ?? Det er normal procedure at man gør det før man går ud og kigger  Den der beregner kan man ikke regne med , den sagde vi måtte låne 3.4 mill men vi har fået købsbevis på 2.4   Få lavet et købsbevis før i kigger så ikke i spilder jeres eller ejendomsmæglernes tid og får braste drømme

Nej det har vi ikke, men vi skal have det gjort, netop pga. det du skriver. Det var meget impulsivt at vi besluttede os for at tage ud at kigge.Udelukkende derfor vi ikke har fået lavet et købsbevis.

Nu kan vi se om det overhoved er noget for os, og så må vi tale med banken hurtigt hvis det stadig falder i vores smag. Men jeg er helt enig med dig, at den anden vej rundt er at fortrække.

Anmeld

12. oktober 2010

Lady Marion <3

Nej det har vi ikke, men vi skal have det gjort, netop pga. det du skriver. Det var meget impulsivt at vi besluttede os for at tage ud at kigge.Udelukkende derfor vi ikke har fået lavet et købsbevis.

Nu kan vi se om det overhoved er noget for os, og så må vi tale med banken hurtigt hvis det stadig falder i vores smag. Men jeg er helt enig med dig, at den anden vej rundt er at fortrække.

God fornøjelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.