øvøv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

dunja

Godmorgen alle sammen.

igår tog vi ud på hvidovre fordi jeg havde smerter i højre side af maven, dog ikke så voldsomme men lægevagten ville ha mig der ud alligevel.

jeg blev scannet og det viser sig jeg kun er i 5 uge. lægen ku ikk se et foster kun en fostersæk, så jeg fik taget blodprøve for at se om jeg er gravid uden for livmoderen.

jeg er bare så nervøs for der ikke er noget siden de ikk ku se noget foster ? er det for tidligt at se et foster.

jeg har meget lidt brunligt udflåd, og lægen ku godt se lidt blod oppe ved livmoderen men de sagde ikk om jeg var ved at aboterer.

vi er bare så bange for der ikk er noget eller om det er uden for livmoderen

vi får svar på boldprøverne immorgen. men vente tiden er en dræber.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

SussieThyssen

Sender dig/jer et stort trøsteknus.
Man kan jo ikke sige så meget klogt i den situation, men kun afvente at se hvad resultaterne viser.
Men alle mine tanker går til dig og din mand.

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. oktober 2010

mortilflere

Kram til dig 

Anmeld

11. oktober 2010

dunja

Mange tak

vi håber bare så meget at alt er som det skal være men jeg har bare en dårlig fornemmelse desværre

Anmeld

11. oktober 2010

dunja

ved nogen af jer om det er normalt man ikk ka se andet end en sæk uden noget i i uge 5 ?

synes det virket mærkeligt de ville tjekke om jeg var gravid uden for livmodere, men det vel kun pga mine smerter

Anmeld

11. oktober 2010

SussieThyssen

patricia skriver:

ved nogen af jer om det er normalt man ikk ka se andet end en sæk uden noget i i uge 5 ?

synes det virket mærkeligt de ville tjekke om jeg var gravid uden for livmodere, men det vel kun pga mine smerter

Det er svært at se noget på en scanning før tidligst uge 8, så vidt jeg ved.
Men det kan andre herinde sikkert sige mere om.
Så tag det nu lidt roligt.
Der er åbenbart nogle som kan have smerter forbundet med graviditet uden der er noget påviseligt i vejen.
Hvordan er dine smerter...hvordan føles de, og hvor sidder de??

Anmeld

11. oktober 2010

dunja

SussieThyssen skriver:

Det er svært at se noget på en scanning før tidligst uge 8, så vidt jeg ved.
Men det kan andre herinde sikkert sige mere om.
Så tag det nu lidt roligt.
Der er åbenbart nogle som kan have smerter forbundet med graviditet uden der er noget påviseligt i vejen.
Hvordan er dine smerter...hvordan føles de, og hvor sidder de??

de er ikk særlig slemme.

de sidder mest i højre side af maven men der har ikk været noget idag.  jeg har ikk kvalme eller andre symptomer kun ømme brystvorter og måske lidt humørsvingninger

jeg har ikk blødt kun haft meget lidt brunligt udflåd, så det kan vel ikk være en spontan abort når der intet blod har været ?

Anmeld

11. oktober 2010

SussieThyssen

patricia skriver:

de er ikk særlig slemme.

de sidder mest i højre side af maven men der har ikk været noget idag.  jeg har ikk kvalme eller andre symptomer kun ømme brystvorter og måske lidt humørsvingninger

jeg har ikk blødt kun haft meget lidt brunligt udflåd, så det kan vel ikk være en spontan abort når der intet blod har været ?

Næ..jeg synes ikke det lyder som noget alvorligt...så træk vejret lidt.

Det kan også godt være at du har været igennem en ganske kortvarig graviditet, der så er gået i sig selv igen, men hvis dine tests stadig er positive, så tror jeg alt er ok.

Man kan sagtens få de der niv og stræksmerter i siderne når man er nygravid. Det skyldes dels hormoner men også at livmoderen er fyldt med væske og blodtilstrømningen øges, så det hele spænder op i underlivet, og man kan sagtens få lidt brunligt udflod unden det betyder noget endda småbløde lidt.

Jeg tror du bare skal slappe godt af.
Og så kan man, så vidt jeg ved, forlange en vaginalscanning, for der skulle man kunne se det hele langt tydligere.

Anmeld

11. oktober 2010

dunja

mange tak for svaret. det beroligerer mig lidt

jeg fik en vaginalscanning igår men de ku kun se fostersækken ikk andet, så de var ikk sikre på om der var noget eller om det var uden for livmoderen.

men vi håber på det bedste

forsæt god dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.