Afslutning i dagpleje..???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.286 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

jakobsen196

Hej Alle...

Min datter Amalie skal holde afslutning i sin dagpleje om 2 ugers tid, mit spørgsmål er så...hvordan foregår sådan noget?? Sender jeg hende afsted og henter hende som vanlig, sender jeg lidt lækkert med hende som de kan nyde til deres frokost, eller kommer jeg selv med frokost til dem....

Hvad har i gjort når i har skulle sige farvel til dagplejen/vuggestuen...??

MVH Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Luka stoppede i vs den 14. september. Jeg havde inviteret hans stue hjem, hvor de hyggede i haven med leg og så serverede jeg lidt frokost for dem inden, at de tog hjem til vs igen

Hvis jeg ikke havde haft mulighed for, at have dem hjemme ville jeg have givet ham boller, frugt eller noget andet sundt med

Anmeld

11. oktober 2010

jakobsen196

Jeg har ikke den store mulighed for at inviterer dem hjem, da vi bor et stykke uden for byen, så der er lidt langt for dem...havde ellers også syntes at det kunne være smadder hyggeligt...

Men ellers er boller og frugt en rigtig fin ide  det må jeg lige ha i tankerne...

Anmeld

11. oktober 2010

Mor-til-asta-09

jakobsen196 skriver:

Jeg har ikke den store mulighed for at inviterer dem hjem, da vi bor et stykke uden for byen, så der er lidt langt for dem...havde ellers også syntes at det kunne være smadder hyggeligt...

Men ellers er boller og frugt en rigtig fin ide  det må jeg lige ha i tankerne...

synes da helt sikkert godt, du kan spørge DP om du ikke må komme med en let frokost til dem den dag... også spise sammen med dem.. Tror jeg både børnene og hun vil synes om..

Anmeld

11. oktober 2010

Sabrina

Jeg ved at vores DP mor holder selv noget afslutning hvor hun invitere alle ungernes forældre også til noget kaffe og kage om eftermiddagen

Anmeld

11. oktober 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
Sabrina skriver:

Jeg ved at vores DP mor holder selv noget afslutning hvor hun invitere alle ungernes forældre også til noget kaffe og kage om eftermiddagen

Sådan foregik det også hos Malous DP'er.

Malou var bare så uheldig at hun blev syg den dag der skulle holdes afslutning for hende, så jeg måtte hente hende til middag

Anmeld

11. oktober 2010

Sabrina

Mamman skriver:

Sådan foregik det også hos Malous DP'er.

Malou var bare så uheldig at hun blev syg den dag der skulle holdes afslutning for hende, så jeg måtte hente hende til middag

det var da trist...
Men tror det er sårn i det fleste DP'er tror du ikke?

Anmeld

11. oktober 2010

Malthes mor

Da Mikkel stoppede i DP sidste sommer, havde han lidt slik og is med til eftermiddagshygge. Hans far og jeg kom sidst på eftermiddagen, hvor vi sad og hyggede med DP-mor. Her fik vi Barnets-bog. Mikkel fik en lillé ting af hende, og hun fik en kurv med kaffe, chokolade og andet godt.

Sådan gjorde vi det

Anmeld

11. oktober 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
Sabrina skriver:

det var da trist...
Men tror det er sårn i det fleste DP'er tror du ikke?

Jo det tror jeg. - Sådan var det også i hendes gæste DP

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.