Gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.222 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. oktober 2010

JK

Min kæreste og jeg har nu taget tre tests som alle har været meget svag positive. Vi har næsten ikke kunne se stregen, men synes begge vi kan se der er en der er meget svag. 

Jeg fik min mens d. 22 august, så hvis jeg virkelig er gravid vil jeg være 7+3. Jeg har haft en del hovedpine på det sidste, tisser en del, mine bryster er vokset, føler mig oppustet og en smule kvalme. Vi har taget et par billeder. 1 fra 4/10 og et i dag. (Jeg plejer normalt at have en meget flad mave). 

Hvad tror i?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

Low

Det er svært at sige... kan du tage billeder af de teste?

Anmeld

10. oktober 2010

JK

Jeg kan desværre ikke få taget nogen billeder lige nu så man kan se det rigtigt. Prøver igen i morgen med ordentligt sollys. blitzen ødelægger det lidt

Anmeld

10. oktober 2010

Lillefe

JK skriver:

Min kæreste og jeg har nu taget tre tests som alle har været meget svag positive. Vi har næsten ikke kunne se stregen, men synes begge vi kan se der er en der er meget svag. 

Jeg fik min mens d. 22 august, så hvis jeg virkelig er gravid vil jeg være 7+3. Jeg har haft en del hovedpine på det sidste, tisser en del, mine bryster er vokset, føler mig oppustet og en smule kvalme. Vi har taget et par billeder. 1 fra 4/10 og et i dag. (Jeg plejer normalt at have en meget flad mave). 

Hvad tror i?

Har du ikke et billede af testene?

Anmeld

10. oktober 2010

JK

Vi har prøvet at tage billeder, med de er desværre for utydelige til at man kan se det. Men vi er begge sikre på vi kan se en svag streg på dem.

Anmeld

11. oktober 2010

SussieThyssen

Gå ned til lægen i morgen og få taget en prøve.
Held og lykke

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. oktober 2010

Low

JK skriver:

Jeg kan desværre ikke få taget nogen billeder lige nu så man kan se det rigtigt. Prøver igen i morgen med ordentligt sollys. blitzen ødelægger det lidt

Hvis i får taget nogle billeder hvor i synes at det er til at se lidt så må du lige sætte dem ind . Ellers kan du gå til lægen og evt få en blodprøve eller få lægen til at tage en test og se hvad den siger .

Anmeld

11. oktober 2010

JK

Jeg skal til lægen torsdag eftermiddag, så er meget spændt på svaret!

Anmeld

11. oktober 2010

SussieThyssen

JK skriver:

Jeg skal til lægen torsdag eftermiddag, så er meget spændt på svaret!

Uhh...spændende, og så krydser jeg lige fingre.
Håber da vi får en tilbagemelding

Anmeld

12. oktober 2010

*Cille*

Husk at skrive en opdatering efter dit besøg ved lægen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.