En af mine gode veninder har tilbudt at passe Alberte nogle timer i morgen mens jeg skal på børneafdelingen med Elias.. Jeg er SÅ glad og taknemmelig for hendes tilbud, for det er bøvlet at være selv afsted med begge børn, særligt når Elias ikke har det godt og også kræver masser af opmærksomhed.
Men pyyyyyyh jeg begynder at trække i land nu, kan slet slet ikke klare tanken om at Alberte skal passes af en anden

Det er aller første gang, jeg har 100% tillid til min veninde og Alberte har også set hende og er glad for hende. Men jeg er bare sååå nervøs for hvordan det kommer til at gå

Hun er ammebarn, men skal på sygehuset lige omkring hendes 'grød-tid' så det burde ikke blive et problem, men hun er bare SÅÅÅÅ morsyg at ikke en gang Søren kan have hende uden hun skriger

Jeg er så tæt på at fortryde, men Elias har også bare fortjent at jeg kan være der 100% for ham ved undersøgelserne.. Hun bor kun 10 min. kørsel fra sygehuset, så hun kan jo hurtigt komme, men alligevel, det er jo min lille bitte baby

Nåh, men tilbage til det det hele handlede om, er der nogle der har erfaringer med at få passet en baby på 5 mdr. af andre? E var knap 1 år da han blev passet ude første gang!
Anmeld