5 mdrs. baby passet ude, nogle erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. oktober 2010

Henri84

En af mine gode veninder har tilbudt at passe Alberte nogle timer i morgen mens jeg skal på børneafdelingen med Elias.. Jeg er SÅ glad og taknemmelig for hendes tilbud, for det er bøvlet at være selv afsted med begge børn, særligt når Elias ikke har det godt og også kræver masser af opmærksomhed.
Men pyyyyyyh jeg begynder at trække i land nu, kan slet slet ikke klare tanken om at Alberte skal passes af en anden
Det er aller første gang, jeg har 100% tillid til min veninde og Alberte har også set hende og er glad for hende. Men jeg er bare sååå nervøs for hvordan det kommer til at gå Hun er ammebarn, men skal på sygehuset lige omkring hendes 'grød-tid' så det burde ikke blive et problem, men hun er bare SÅÅÅÅ morsyg at ikke en gang Søren kan have hende uden hun skriger
Jeg er så tæt på at fortryde, men Elias har også bare fortjent at jeg kan være der 100% for ham ved undersøgelserne.. Hun bor kun 10 min. kørsel fra sygehuset, så hun kan jo hurtigt komme, men alligevel, det er jo min lille bitte baby
Nåh, men tilbage til det det hele handlede om, er der nogle der har erfaringer med at få passet en baby på 5 mdr. af andre? E var knap 1 år da han blev passet ude første gang!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

Ann.

Lærke blev passet første gang da hun var 6 mdr.

Hun er handicappet og har mange særlige behov som virkelig skal tages hensyn til. Og tro mig - jeg har det SLET ikke godt første gang!

Det var så hårdt - men jeg vidste at det var det bedste

Anmeld

10. oktober 2010

Pige2009

Henri84 skriver:

En af mine gode veninder har tilbudt at passe Alberte nogle timer i morgen mens jeg skal på børneafdelingen med Elias.. Jeg er SÅ glad og taknemmelig for hendes tilbud, for det er bøvlet at være selv afsted med begge børn, særligt når Elias ikke har det godt og også kræver masser af opmærksomhed.
Men pyyyyyyh jeg begynder at trække i land nu, kan slet slet ikke klare tanken om at Alberte skal passes af en anden
Det er aller første gang, jeg har 100% tillid til min veninde og Alberte har også set hende og er glad for hende. Men jeg er bare sååå nervøs for hvordan det kommer til at gå Hun er ammebarn, men skal på sygehuset lige omkring hendes 'grød-tid' så det burde ikke blive et problem, men hun er bare SÅÅÅÅ morsyg at ikke en gang Søren kan have hende uden hun skriger
Jeg er så tæt på at fortryde, men Elias har også bare fortjent at jeg kan være der 100% for ham ved undersøgelserne.. Hun bor kun 10 min. kørsel fra sygehuset, så hun kan jo hurtigt komme, men alligevel, det er jo min lille bitte baby
Nåh, men tilbage til det det hele handlede om, er der nogle der har erfaringer med at få passet en baby på 5 mdr. af andre? E var knap 1 år da han blev passet ude første gang!

Laura var 6 uger, da hun blev passet for første gang en hel aften og halvdelene af natten, og jeg havde ingen problemer med det 

Anmeld

10. oktober 2010

Vidunderligeunger

min alberte sov ude første gang da hun var 4 mdr, (for 14 dage siden) og det det gik bare super

Anmeld

10. oktober 2010

Munder

Dejligt med en god veninde der kan tage over, når der er brug for det.

Kan sagtens forstå det bliver svært for dig. Min erfaring er dog at bebser hurtigt "indretter" sig. Selvfølgelig har de bedst af at være hos mor, men er de hos en person der er kyndig og som de har tryghed ved, går det også rigtig godt.

Tag du afsted til børneafdelingen med Elias og værdsæt at du kan koncentrere dig 100% om ham, når han har brug for det. Alberte skal nok få nogle fine timer hos din veninde.

Anmeld

10. oktober 2010

NatasjaL

tror også vores kun var de der 1½ - 2 måneder da de blev passet første gang, tænkte ikke rigtigt over det, da jeg vidste de var i gode hænder :-)

Anmeld

11. oktober 2010

Eliza/lykke

Hej du

Min datter er 5 mrd.

Elizabeth er blevet passet af mormor siden hun var 2½ mrd, to gange om ugen. Senere en gang om ugen. Hun er også mega morsyg, og græder meget, når andre vil tage hende.

Men min mor har tålmodighed, og det går over, når jeg er gået.

Det skal nok gå. Lad din søde veninde passe, og nyd det. Selvom det er en hospitalstur.

De er meget morsyge i den alder, og jeg skal afleverer min datter i VS 1. november..... så jeg er også bekymret og fortryder ca. hver anden dag, at jeg skal starte på arbejde igen. Men sådan er det, og det skal nok gå.

Det bliver godt for dig, din veninde og dit barn

Anmeld

11. oktober 2010

SussieThyssen

Sørg for at grøden er klar til pasningen og der er en barnevog at putte hende i eller klapvogn eller hvad du nu bruger, og så lader du din veninde give grød, mens du lister ud af døren.
Eller du pakker hende i barnevognen til en lille tur først..så ruller I lidt sammen og så skubber din veninde og du lister af.
Giv hende en af dine t-shirts som dufter af dig at nusse med, så skal du bare se hvor fint det går.

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. oktober 2010

LR85

Min dreng blev passet førsta gang da han var 1-2 måneder. Det gik rigtig fint.

Selvfølgelig er det specielt, men det er nok rigtig godt a komme ud i det pasningshalløj, så de små vænner sig til at der er andre end mor. Og selvom de er morsyge så indretter de sig jo, og bliver glade igen.

NYD det og gør det lidt oftere..

Anmeld

13. oktober 2010

Millesmammi

mille er 7 måneder, hun skal passes første gang på fredag. selvom jeg ved hun er i gode hænder, er jeg også godt nok ved at trække lidt i land

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.