gravid og hoste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.998 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. oktober 2010

quar20

Hej alle..

Nu hoster jeg for 5 uge i træk og kan simpelthen ikke slippe helt af med det..

Nu begynder jeg at have SMADDER ondt i mit underliv når jeg hoster..! Er det mon fordi man bruger musklerne dernede?..! Altså det er faktisk ligesom når man ikke er gravid og man får ondt i maven af at hoste men mit sidder bare i underlivet?

har i også prøvet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

henh01

Ja.. Og sommetider når jeg nyser også.. Det er smadder ubehageligt, men jeg tror det er fordi kan bruger mavemusklerne, npr man trækker sig sammen for at hoste/nyse

Anmeld

10. oktober 2010

quar20

henh01 skriver:

Ja.. Og sommetider når jeg nyser også.. Det er smadder ubehageligt, men jeg tror det er fordi kan bruger mavemusklerne, npr man trækker sig sammen for at hoste/nyse

Ja lige præcis..!! Man ligner jo en med veer "bare fordi" man skal hoste eller nyse..!! Syntes det er møg ubehageligt..!!

Har endnu ikke fundet en "fidus" til hvordan det kan gøres så det gør mindre ondt..!!

Anmeld

10. oktober 2010

VIPpigen

Har præcis samme problem. Har hostet siden start september, og hoster stadig. Det tager hårdt på mavemusklerne nu, og så er plukveerne begyndt at komme under de store hosteanfald også, så med det samme jeg begynder tager jeg en gajol og sutter på, og drikker en masse vand. Kan ikke gøre såå meget andet hvertfald

Anmeld

10. oktober 2010

quar20

VIPpigen skriver:

Har præcis samme problem. Har hostet siden start september, og hoster stadig. Det tager hårdt på mavemusklerne nu, og så er plukveerne begyndt at komme under de store hosteanfald også, så med det samme jeg begynder tager jeg en gajol og sutter på, og drikker en masse vand. Kan ikke gøre såå meget andet hvertfald

Jeg er rigtig ked af at andre også lider under alt det her - men det er nu dejligt at høre at jeg ikke er den eneste der syntes det gør møg ondt..!!

Syntes bare jeg har prøvet ALT snart..!!

Anmeld

10. oktober 2010

VIPpigen

quar20 skriver:

Jeg er rigtig ked af at andre også lider under alt det her - men det er nu dejligt at høre at jeg ikke er den eneste der syntes det gør møg ondt..!!

Syntes bare jeg har prøvet ALT snart..!!

Er du bestemt ikke. Og er da også glad for jeg heller ikke er alene, selvom det er netop møg hamrende irriterende. Det eneste jeg har fundet ud af virker er de blå gajoler som smørre i halsen, og så drikker jeg gerne 1 liter vand om natten fordi det specielt er der jeg får kriller. Så masser af vand, og gajoler, det virker her . (er sikker på jeg er superkunde ved gajol)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.