Mine 2 prinsesser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

Silvermist

1000 tak allesammen, det varmer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Silvermist

Mettemus skriver:

Jøsses hvor er de søde! Havde glædet mig til dine billeder - min lille dreng i maven har en koreansk far, så er mere end spændt på hvordan han kommer til at se ud. Derfor er det dejligt med et par hints  Trækker dog rottehaler og kjoler fra og forestiller mig at det blir sådan min lille trold kommer til at se ud

Ihh, glæder mig til at se din lille babytrold, håber at du viser mig nogle billeder når den lille charmefyr er født. Hvornår har du termn?

Vi synes selv at vores piger er nogle rigtig dejlige blandinger af os begge to, som du ved kommer jeg jo fra Korea og min mand er en blond/rødhåret islænding

Jeg er sikker på at jeres lille fyr også bliver helt bedårende - rottehaler og kjole på

Anmeld

11. oktober 2010

Lillefe

skønnne piger du har

Anmeld

11. oktober 2010

twinboys

Dejlige og smukke piger du har

Anmeld

11. oktober 2010

Mettemus

Silvermist skriver:

Ihh, glæder mig til at se din lille babytrold, håber at du viser mig nogle billeder når den lille charmefyr er født. Hvornår har du termn?

Vi synes selv at vores piger er nogle rigtig dejlige blandinger af os begge to, som du ved kommer jeg jo fra Korea og min mand er en blond/rødhåret islænding

Jeg er sikker på at jeres lille fyr også bliver helt bedårende - rottehaler og kjole på

Ja jeres tøser ser ud som om de er en god blanding - det håber jeg også på. Men regner nu med at farens farver slår mest igennem. Jeg har termin d. 13. januar, så der ca. tre måneder tilbage at spekulere i Lover højt og helligt at der kommer masser af billeder!

Anmeld

12. oktober 2010

Silvermist

Det bliver altså spændende, glæder mig rigtig meget til at sen den lille

Og rigtig god kommende fødsel

Anmeld

12. oktober 2010

isimaven

nej hvor er de dejlige !!!

Anmeld

12. oktober 2010

Silvermist

isimaven skriver:

nej hvor er de dejlige !!!

1000 tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.