Jeg hader mit selskab osv osv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

915 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. oktober 2010

Mira0911

De bliver VED med at påstå at pengene er overført til telefon kontoerne... Altså... De kan ligesom se det på mine screenshots at der ikk er nogen indbetalingere fra 1. Oktober... 

Jeg kan se de er trukket fra min bankkonto, men ikke gået ind på min telmore konto... 

Amen altså! Jeg er noget så irriteret.. Kan hverken det ene eller andet... Jo jeg kan godt ringe ud og skrive, men nægter at gøre det, så længe jeg har problemer med selskabet... 

Håber virkelig de snart INDSER at jeg har ret... Ja jeg bliver ved med at skrive mails og ringe dem ned... 

Bare lidt galde herfra... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Mira0911

Telmore tror stadig ikke på mig.. Kan jeg overhovedet gøre mere? Synes jeg har gjort meget nu... 

Anmeld

11. oktober 2010

JacobsMoar

Hvordan mener de at kunne bevise at pengene er sat ind på jeres konto?

Anmeld

11. oktober 2010

Mira0911

Bromberg skriver:

Hvordan mener de at kunne bevise at pengene er sat ind på jeres konto?

De siger de er på vores kontoer.. Og det er de ikke... På "min side" kan man følge sine indbetalingere, og der er ikke registret noget d. 1 Oktober på deres side, men på min bankkonto er de hævet... 

Anmeld

11. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det virker da totalt gak... Det må da være bevis nok at du har fået dem trukket fra din konto og sat ovver på deres. Ellers vil de jo være kommet tilbage igen.

Snak med din bank. Jeg har før prøvet sådan noget, ikke med telmore, men noget andet, som jeg ikke kan huske. da ordnede banken det for mig.

Anmeld

11. oktober 2010

JacobsMoar

MoarJ skriver:

De siger de er på vores kontoer.. Og det er de ikke... På "min side" kan man følge sine indbetalingere, og der er ikke registret noget d. 1 Oktober på deres side, men på min bankkonto er de hævet... 

Jeg har også haft Telmore, så kender godt deres system.. Havde dog aldrig problemer med dem..

Du må bede om at fåen udskrift fra deres system på at de er sat ind på kontoen.. Og kan de ikke give dig det, kan de ikke være sat ind.. Så må det være forbrugerombudsmanden der skal kontaktes..

Anmeld

11. oktober 2010

Mira0911

Zafir skriver:

Det virker da totalt gak... Det må da være bevis nok at du har fået dem trukket fra din konto og sat ovver på deres. Ellers vil de jo være kommet tilbage igen.

Snak med din bank. Jeg har før prøvet sådan noget, ikke med telmore, men noget andet, som jeg ikke kan huske. da ordnede banken det for mig.

Og de siger netop selv, at de vil komme tilbage, hvis betalingen ikke gik igennem... og har ikke set nogen penge på kontoen... 

Anmeld

11. oktober 2010

Mira0911

Bromberg skriver:

Jeg har også haft Telmore, så kender godt deres system.. Havde dog aldrig problemer med dem..

Du må bede om at fåen udskrift fra deres system på at de er sat ind på kontoen.. Og kan de ikke give dig det, kan de ikke være sat ind.. Så må det være forbrugerombudsmanden der skal kontaktes..

Det er vel på nuværende tidspunkt egentlig at jeg skal have fat i ham nu?

Anmeld

11. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MoarJ skriver:

Og de siger netop selv, at de vil komme tilbage, hvis betalingen ikke gik igennem... og har ikke set nogen penge på kontoen... 

Få banken til at snakke med dem. Det har min bank gjort for mig i hvertfald

Anmeld

11. oktober 2010

JulieE

MoarJ skriver:

Ja, du skal have banken ind over som Zafir også skriver. De kan også hjælpe dig med at dokumenter at du har indbetalt pengene, så må telmore finde dem i deres system. I yderste konsekvens kan banken gå ind, hvis du har betlt med dankort, gå ind og trække pengene retur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.