Dumme ventetid ):

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

909 visninger
19 svar
0 synes godt om
10. oktober 2010

tulleeh

SINDSSYG AF DEN DUMME VENETID!

er det først muligt at have symptomer på tidlig graviditet når der er gået en uges tid efter ÆL?! eller kan den forekomme forskelligt ?

har mærket til enkle små stik i bryserne der virkelig var ubehagelige. Og en let smerte i underlivet ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

Tulle22

Tror godt man kan have lidt symptomer så tidligt, men husk psyken spiller en stor rolle

Anmeld

10. oktober 2010

BubbieBear

tulleeh skriver:

SINDSSYG AF DEN DUMME VENETID!

er det først muligt at have symptomer på tidlig graviditet når der er gået en uges tid efter ÆL?! eller kan den forekomme forskelligt ?

har mærket til enkle små stik i bryserne der virkelig var ubehagelige. Og en let smerte i underlivet ..

Mener at ægget "vandrer" ned og sætter sig fast efter en uges tid

Tror ikke man kan mærke tegn på graviditet før at der for alvor bliver dannet HCG.

Anmeld

10. oktober 2010

tulleeh

Tulle22 skriver:

Tror godt man kan have lidt symptomer så tidligt, men husk psyken spiller en stor rolle

ja den har jeg godt luret. )x

men det med brystet forekom faktisk hvor jeg havde andre tanker i hovedet! meeen alligevel som du nævnte (:

Anmeld

10. oktober 2010

tulleeh

BubbieBear skriver:

Mener at ægget "vandrer" ned og sætter sig fast efter en uges tid

Tror ikke man kan mærke tegn på graviditet før at der for alvor bliver dannet HCG.

nej sådan ser jeg også på det.. men der står flere forskellige steder at der kan gå 3-4 dage før det er sat sig fast. det er så forvirrende. Havde ÆL i løbet af ugen torsdags med masser af smerter.. :s

Anmeld

10. oktober 2010

Tulle22

tulleeh skriver:

ja den har jeg godt luret. )x

men det med brystet forekom faktisk hvor jeg havde andre tanker i hovedet! meeen alligevel som du nævnte (:

Kender det hvertfald fra mig selv. Vi er igang med at prøve på 4 måned.. de sidste 3 måneder har jeg nærmest været besat, og hver lille ting der skete med min krop forbandt jeg med graviditet. Men jeg blev skuffet hver gang. Nu er jeg begyndt at slappe mere af, tænker det sker når det sker. 

Anmeld

10. oktober 2010

BubbieBear

tulleeh skriver:

nej sådan ser jeg også på det.. men der står flere forskellige steder at der kan gå 3-4 dage før det er sat sig fast. det er så forvirrende. Havde ÆL i løbet af ugen torsdags med masser af smerter.. :s

Som Tulle22 skriver kan psyken også spille meget ind

fingre på at du kan teste positivt når det er.

Anmeld

10. oktober 2010

tulleeh

BubbieBear skriver:

Som Tulle22 skriver kan psyken også spille meget ind

fingre på at du kan teste positivt når det er.

ja det rigtigt nok

så må jeg prøve teste i ugen (:

Anmeld

10. oktober 2010

BubbieBear

tulleeh skriver:

ja det rigtigt nok

så må jeg prøve teste i ugen (:

Hvis du havde æl i torsdags kan du først teste d. 21. Man plejer at sige at der går 14 dage fra æl til mens

Anmeld

10. oktober 2010

tulleeh

Tulle22 skriver:

Kender det hvertfald fra mig selv. Vi er igang med at prøve på 4 måned.. de sidste 3 måneder har jeg nærmest været besat, og hver lille ting der skete med min krop forbandt jeg med graviditet. Men jeg blev skuffet hver gang. Nu er jeg begyndt at slappe mere af, tænker det sker når det sker. 

hehe det er ret skægt hvor mange ting man pludselig mærker i kroppen!

det bare ikke til at holde ud i længden når man brænder for noget så stort xD men jeg prøver tage den med ro xD så kan det være det aftager stressen ved at skulle på arbjede i morgen (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.