Føltes som et slag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. oktober 2010

Putomanen

Puha, jeg har en lidt hård dag i dag.

Min kæreste og jeg indledte projekt baby for et år siden nu. Vi har taget den med ro det meste af tiden, da vi har været indstillet på, at det nok ville tage lidt tid at blive gravid. Men på det sidste er vi begyndt at blive ldit utålmodige.

Jeg mødtes med en veninde forleden, som jeg ikke havde set i et stykke tid. Hun fortæller mig en glædelige nyhed, at hun er blevet gravid. Og i første forsøg

I dag ringer en anden tæt veninde og fortæller, at hun er blevet gravid. Og i første forsøg. Jeg fik sagt tillykke til hende og jeg er rigtig glad på hendes vegne, men da jeg havde lagt på knækkede filmen altså for mig, og det føltes virkelig som et slag.

Jeg ville nok ikke noget med dette indlæg andet end at komme lidt af med mine frustrationer og tristhed. Det er godt nok hårdt en gang i mellem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

Pige2009

Øv, hvor træls for jer. Det er altid hårdt når der begynder at komme børn rundt omkring én, hvis man selv så brændende ønsker at få et barn

Det skal nok lykkes for jer - tro på det!

Anmeld

10. oktober 2010

Sujan

Det er bare så hårdt sådan noget.. Og skide uretfærdigt

Jeg kan ikke sige noget der kan gøre det lettere.. Bare at jeg fuldstændig forstår dine følelser

Sujan der har prøvet i halvandet år

Anmeld

10. oktober 2010

BubbieBear

Det er okay at have de følelser! Selvom man føler sig som den største l*rt i verden når man føler sådan, så er det menneskeligt at have det på den måde

Knus fra Anette som har prøvet i 2 år og 3 måneder

Anmeld

10. oktober 2010

Putomanen

Tak for svarene

Nogle gange føles det hele bare så uretfærdigt, og jeg bliver lidt fortvivlet og enormt ked af det. Men jeg håber inderligt, at det snart lykkes for os.

Jeg kan bare ikke forstå hvorfor det skal være så svært for nogle og så let for andre  Gid vi alle kunne få det i første hug...

Anmeld

10. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Putomanen skriver:

Tak for svarene

Nogle gange føles det hele bare så uretfærdigt, og jeg bliver lidt fortvivlet og enormt ked af det. Men jeg håber inderligt, at det snart lykkes for os.

Jeg kan bare ikke forstå hvorfor det skal være så svært for nogle og så let for andre  Gid vi alle kunne få det i første hug...

Vil først sige at jeg virkelig godt kan forstå hvordan du har det, for har selv stået i samme situation et utal af gange.

Har det selv sådan, at jeg er ret træt af at vide, hvor lang tid folk har forsøgt osv. Man skulle tro det var et kapløb

Så når jeg får sådan en nyhed nu, nøjes jeg med at sige tillykke, og så ikke spørge ind til det, og samtidig håbe de ikke nævner det.

For mig føles den viden som et ekstra slag i hovedet....

Kh Alexis som har prøvet i 2 år.

Anmeld

10. oktober 2010

Muhmi

10. oktober 2010

Putomanen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Vil først sige at jeg virkelig godt kan forstå hvordan du har det, for har selv stået i samme situation et utal af gange.

Har det selv sådan, at jeg er ret træt af at vide, hvor lang tid folk har forsøgt osv. Man skulle tro det var et kapløb

Så når jeg får sådan en nyhed nu, nøjes jeg med at sige tillykke, og så ikke spørge ind til det, og samtidig håbe de ikke nævner det.

For mig føles den viden som et ekstra slag i hovedet....

Kh Alexis som har prøvet i 2 år.

Jeg tror at du har ret i, at viden om, hvor lang tid det har taget dem at blive gravide, gør det endnu hårdere. Tror jeg vil lade være med at spørge ind til det, for at lette smerten ldit hos mig selv. For ja, det gør rigtig ondt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.