av, jeg har ondt :( kan nogen hjælpe mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

836 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. oktober 2010

Rebecca86

Hej alle som læser mit indlæg

jeg er 34 uger henne i min graviditet. Jeg har problemer om natten og idag har jeg også haft problemerne om dagen og aftenen.

Om natten når jeg skal op fra sengen og op at stå på mine ben, gør det såå ondt i min mave at jeg næsten falder sammen af smerten, den varer ca 10 sek, og sp bagefter vralter jeg bare fordi der stadig er lidt ubehag i maven, nen ikke disideret smerte. og igen idag og i aften gør det så frygtelig ondt når jeg rejser mig op fra sofa. og da jeg var ude og gå tur med hunden kunne jeg til sidst ikk gå mere, pga smerte ( lidt ligesom sidestik) bare lidt anderledes.

nogen som kender til det samme ?

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

Pige2009

Rebecca86 skriver:

jeg er 34 uger henne i min graviditet. Jeg har problemer om natten og idag har jeg også haft problemerne om dagen og aftenen.

Om natten når jeg skal op fra sengen og op at stå på mine ben, gør det såå ondt i min mave at jeg næsten falder sammen af smerten, den varer ca 10 sek, og sp bagefter vralter jeg bare fordi der stadig er lidt ubehag i maven, nen ikke disideret smerte. og igen idag og i aften gør det så frygtelig ondt når jeg rejser mig op fra sofa. og da jeg var ude og gå tur med hunden kunne jeg til sidst ikk gå mere, pga smerte ( lidt ligesom sidestik) bare lidt anderledes.

knus

Jeg ville klart ringe til lægen eller FG, så du kan blive undersøgt, når du nu er så langt henne

Anmeld

10. oktober 2010

Kvindemin

Rebecca86 skriver:

knus

Hej mus. Hvad siger de til det. Hvis du altså har ringet?

Anmeld

10. oktober 2010

Mikkel's mor <3

Rebecca86 skriver:

knus

Hej ja det har jeg også problemer med,
-Jeg fik at vide på FG at det var ligamentsmerter..

Anmeld

11. oktober 2010

Rebecca86

Chritinap skriver:

Hej mus. Hvad siger de til det. Hvis du altså har ringet?

hej skat <3 har ikke ringet, må bare se om det bliver ved sådan kyssss

hej skat har ikke ringet må se om det bliver værre eller forbliver som det er nu. kan også være fordi hovedet måske har sat sig fast?

Anmeld

11. oktober 2010

trunte24

Hej.

Jeg er 40+5 idag og har de samme smerter som du beskriver.

Jeg er ret sikker på det er ligamenterne der giver sig. Jeg har siden ca. 20+0 haft problemer med at gå for hurtigt, så kommer den der sidestiksfølelse, den sidder bare længere nede i maven. Og hvis jeg rejser mig hurtigt fra en stilling hvor jeg er sammenbøjet i maven fx. når jeg sidder i sofaen giver det lige som et smeld inde i maven og det gør satans ondt i 5-10 sek. Så går det over igen.

Hvis det er det samme du har, tror jeg ikke der er noget unormalt i det.

Men hvis du er nervøs så ring til lægen eller din jordmoder og hør dem ad. Synes ikke ummidelbart det er en sag for fødegangen.

Håber du får lidt ro i sindet.

/ Line

Anmeld

11. oktober 2010

Rebecca86

trunte24 skriver:

Hej.

Jeg er 40+5 idag og har de samme smerter som du beskriver.

Jeg er ret sikker på det er ligamenterne der giver sig. Jeg har siden ca. 20+0 haft problemer med at gå for hurtigt, så kommer den der sidestiksfølelse, den sidder bare længere nede i maven. Og hvis jeg rejser mig hurtigt fra en stilling hvor jeg er sammenbøjet i maven fx. når jeg sidder i sofaen giver det lige som et smeld inde i maven og det gør satans ondt i 5-10 sek. Så går det over igen.

Hvis det er det samme du har, tror jeg ikke der er noget unormalt i det.

Men hvis du er nervøs så ring til lægen eller din jordmoder og hør dem ad. Synes ikke ummidelbart det er en sag for fødegangen.

Håber du får lidt ro i sindet.

/ Line

tak det er sikkert det samme jeg føler som dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.