Mor!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

Maja88

victoria2008 skriver:

Men jeg ved da at min mor elsker min datter meget højt og vil også elske det næste barn højt... Jeg kunne forstå hvis jeg udnyttede hende hele tiden til at passe min datter, men sådan er det bare slet ikke, fordi jeg har jo selv valgt at jeg er alene, så skal jeg sgu også nok klare det selv, så jeg kan egentlig ikke se hvorfor hun skal køre det så meget op, men det må hun selv om, der falder nok ro over, når der er gået noget tid Heldigvis har jeg nogle gode veninder, som også ved at jeg er gravid, så dem kan jeg da snakke med

nu er det jo dit valg, men hvorfor valgte du at få en kammerat til at hjælpe i forhold til at vente på at få en kæreste??? er bare nysgerrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

afrobabies

Maja88 skriver:

nu er det jo dit valg, men hvorfor valgte du at få en kammerat til at hjælpe i forhold til at vente på at få en kæreste??? er bare nysgerrig

Jeg er ikke interesseret i at få en kæreste, så det er ganske enkelt.

Anmeld

11. oktober 2010

afrobabies

NR3ønskebarn skriver:

Og jeg tror du har helt ret. Det er en fordel at der kun er 2½ år mellem dem Det er der osse mellem mine to piger ca Men hvis hun selv har stået i den situation, så kan jeg godt forstå at hun reagerer sådan, selvom det er mega nederen når der kun bliver lagt fokus på det negative. Der er jo ikke noget større i denne verden end at få børn Smiler..

Nej, men hun lukkede også alt det samme lort ud, da jeg var gravid med min datter, er der så en grund til at sige det igen.... Jeg havde i hvert fald ikke brug for at øre på det...

Anmeld

11. oktober 2010

Dansker I Holland

victoria2008 skriver:

Nej, men hun lukkede også alt det samme lort ud, da jeg var gravid med min datter, er der så en grund til at sige det igen.... Jeg havde i hvert fald ikke brug for at øre på det...

Nej ok Det kan jeg så godt forstå at du ikke har brug for at høre på da. Puha.. Jeg håber du finder ud af det med din mor, og at hun bliver lidt mere positiv omkring din datters lillebror/søster

Anmeld

11. oktober 2010

afrobabies

NR3ønskebarn skriver:

Nej ok Det kan jeg så godt forstå at du ikke har brug for at høre på da. Puha.. Jeg håber du finder ud af det med din mor, og at hun bliver lidt mere positiv omkring din datters lillebror/søster

Jamen det skal hun nok blive, det er ikke noget problem, det er bare skide irriterende at hun lige skal køre i det når jeg er gravid, som om jeg ikke fatter en skid, jeg er sgu da snart 30 og har rimelig styr på det med børn... 

Anmeld

11. oktober 2010

Dansker I Holland

victoria2008 skriver:

Jamen det skal hun nok blive, det er ikke noget problem, det er bare skide irriterende at hun lige skal køre i det når jeg er gravid, som om jeg ikke fatter en skid, jeg er sgu da snart 30 og har rimelig styr på det med børn... 

Jeg forstår dig fuldt ud Men håber at alt lykkes for jer Smiler... Kæmpe Kram Sussie 35+0

Anmeld

11. oktober 2010

Dansker I Holland

victoria2008 skriver:

Jeg forstår dig fuldt ud Men håber at alt lykkes for jer Smiler... Kæmpe Kram Sussie 35+0

Anmeld

11. oktober 2010

afrobabies

VIPpigen skriver:

TILLYKKE Med baby i maven

Altså nu ved jeg ikke hvor hårdt det er at være mor ENDNU. Men ja, tror det er hårdt, og specielt alene, men det lyder til det er en overvejet beslutning. Og syntes hun burde støtte lidt op omkring det. Det er jo dit valg, og dit liv. Og børnene vil få glæde af hinanden tror jeg.

Snakkede med en fyr her i sidste uge som er far til 2 og han sagde at det er ikke dobbelt så hårdt at have 2, men kun halvt så hårdt som første gang. For børnene får glæde af hinanden, og det vil de altid have. Skal selvfølgelig ikke kunne svare på om mor ser det på samme måde, men han var positiv over at have 2 børn...

Jeg ved også at min mor vil elske det næste barn ligeså meget som hun elsker min datter, så det bliver ikke noget problem, det er bare skide irriterende at hun lige skal køre rundt i det, som hun også gjorde da jeg ventede min datter.... Jeg har taget det valg at jeg gerne vil være alene, om der kommer en mand ind i billedet på et tidspunkt, det ved jeg ikke, man kan jo ikke spå om fremtiden, men jeg har ikke lyst til at have en kæreste...

Anmeld

11. oktober 2010

afrobabies

Baagøe skriver:

Det var da træls med din mor. Du skal fokusere på det positive og fokusere på, at du skal være mor og glæder dig til det

Det gør jeg skam også, jeg har veninder som jeg kan snakke med, men det påvirker jo nok lidt når det er ens mor, som kommer med sådanne kommentar, fordi hun jo betyder meget i mit liv...

Anmeld

11. oktober 2010

Pige2009

victoria2008 skriver:

Jeg ved også at min mor vil elske det næste barn ligeså meget som hun elsker min datter, så det bliver ikke noget problem, det er bare skide irriterende at hun lige skal køre rundt i det, som hun også gjorde da jeg ventede min datter.... Jeg har taget det valg at jeg gerne vil være alene, om der kommer en mand ind i billedet på et tidspunkt, det ved jeg ikke, man kan jo ikke spå om fremtiden, men jeg har ikke lyst til at have en kæreste...

Nemlig Jeg forstår godt din irritation, og jeg håber din mor snart bliver god igen, så hun kan nyde ventetiden med dig. Mine forældre ville nok også kaste sig i Havnen såfremt jeg kom og fortalte dem, at jeg var gravid, men de ville hurtigt "komme på banen"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.