hvor tidelig kunne i teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2010

tulleeh

AnneBJ skriver:

3+4 - havde ømme bryster og kvalme..

var testen så svag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

tulleeh

tulleeh skriver:

var testen så svag?

hvilken uge fik du ømme bryster og kvamle ?

Anmeld

11. oktober 2010

afrobabies

tulleeh skriver:

hvor mange dage efter ÆL ca?

Det var så 14 dage efter æl. Min første graviditet der testede jeg først da jeg var 6 uger henne, men det var fordi jeg vidste at jeg var gravid, så jeg behøvede egentlig ikke at teste, men gjorde det for sjovt

Anmeld

11. oktober 2010

Omerovic

tulleeh skriver:

hej derude! hvor tidligt kunne i teste  efter ægløsning?

og hvor tydlig var g-testen så?

og fik i tidlige symptomer? (:

Jeg var i 4+3 da vi kunne se to streger på testen

Jeg havde ingen rigtige symtomer, ømme bryster, men jeg trænede os meget dengang, så jeg troede det var det. Ellers var det den manglende mens, som fik mig til at smutte i Netto, efter en test

Anmeld

11. oktober 2010

Bryndis

Jeg var omkring uge 5 da jeg fik en svag positiv test ved min første graviditet.

Og her anden gang testede jeg positiv to dage før forventet mens.

Jeg havde lidt kvalme og ondt øverst i maven.

Kan man godt få sidesting hvis man er blevet gravid? Kender en der prøver på at blive gravid og hun har haft sidesting de sidste mange dage og har taget lidt på oppe ved ribbenene. (hun er meget tynd i forvejen så det kan sagtens ses) Hun skulle have haft ÆL for 3 uger siden og hun er vidst gået en uge over tid men får stadig negativ test.

Jeg kan huske at jeg havde sidesting den dag jeg blev gravid.

Anmeld

11. oktober 2010

Betina&nicoline

Jeg kunne mærke på min krop, at der skete noget som ikke var "normalt".

Jeg tog derfor en graviditetstest 3 dage efter jeg var gået over min mens. Normalt kan jeg godt gå en uge over, men jeg havde bare en stærk mistanke om at jeg var gravid, og ville vide svar med det samme.

Første test var utydlig, købte derfor en anden test fra et andet mærke (apotekets) og den var helt tydelig. To fine røde streger.

Jeg testede dog igen to dage senere, hvor den stadig viste to streger. (Bare for at være sikker) På daværende tidspunkt havde jeg allerede kvalme og ømme bryster.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.