Skal jeg tage det alvorligt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. oktober 2010

Topp

Hmm ja hvor skal jeg starte??? En lille opdatering på den sidste uge er nok en go ide til at ligge ud med......

Jeg var på fødegangen til tjek tirsdag - da jeg blødte.

De scannede mig udvendigt og indvendigt og Min livmoderhals er meget kort og de ville indlægge mig - men jeg ville helst hjem igen, da jeg jo er alene og har barn og hund der skulle passes.

Så fik MEGET strenge ordre på at holde mig i ro, hvis ikke jeg vil føde snart.

Nu er det hele sådan at jeg står og skal flytte snart og selvfølgelig er der en masse der skal sorteres - pakkes og køres på genbrug osv. og det er lidt svært at lade andre tage helt over - så jeg gør hvad jeg syntes jeg kan holde til....

Meeeeen i dag har jeg så nok lavet for meget.. For nu niver og presser det i mit underliv - er det noget man skal tjekkes yderligere for - eller bare slappe af og håbe på det stopper igen??

Har slappet af hele eftermiddagen men det fortsætter......

Er forresten KUN i uge 29 - så det er MEGET skidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

1977

Profilbillede for 1977

Du skal tage det MEGET alvorligt!!!! Og ring til fg hvis det bliver ved at nive. Du bliver nødt til at få nogen til at hjælpe dig med flytningen, fpor det skal du ikke selv.

Anmeld

10. oktober 2010

SpunkenJo

Topp skriver:

Hmm ja hvor skal jeg starte??? En lille opdatering på den sidste uge er nok en go ide til at ligge ud med......

De scannede mig udvendigt og indvendigt og Min livmoderhals er meget kort og de ville indlægge mig - men jeg ville helst hjem igen, da jeg jo er alene og har barn og hund der skulle passes.

Nu er det hele sådan at jeg står og skal flytte snart og selvfølgelig er der en masse der skal sorteres - pakkes og køres på genbrug osv. og det er lidt svært at lade andre tage helt over - så jeg gør hvad jeg syntes jeg kan holde til....

Meeeeen i dag har jeg så nok lavet for meget.. For nu niver og presser det i mit underliv - er det noget man skal tjekkes yderligere for - eller bare slappe af og håbe på det stopper igen??

Du ska ringe til FG lige med det samme. Den beslutning om at de tiden an må være en JM der gør det!

Og idet de også gerne ville indlægge dig før SKAL de kende til din nuværende situation!

Ring! NU!

Mit vand gik i uge 31+4, men jeg fødte først 32+2. Det er ikke en udpræget go oplevelse at føde for tidligt, være indlagt etc. Og du har jo en i forvejen der ogaå ska tages hensyn til. Og ved ikke at reagere ìg dermed måske føde før tid, vil du risikere at svigte der....

Få nogle proffe til at undersøge dig, og træk så på venner familie mm. så du ikke ska stå med flytte/pakke etc. alene.

Kæmpe krammer Jo

Anmeld

10. oktober 2010

henh01

Topp skriver:

Altså når du ikke er længere henne så bliver du nødt til at overlade arbejdet til andre. Du skal passe på dig selv og din lille pige i maven.

Jeg ville klart ringe til sygehuset hvis jeg var i sin situation, specielt fordi du har fået ordre på at forholde dig roligt.. Hellere en gang for meget end en gang for lidt..

Anmeld

10. oktober 2010

Topp

Min familie hjælper skam også med ALT - så har massere af hjælp der - men man tænker jo ... det her kan jeg godt lige....

Det kunne godt være jeg skulle ringe derind og høre om de vil se mig.

Er bare ikke meget for at komme rendende i tide og utide - også fordi der er 50 km dertil - men det er det mindste problem lige nu

Anmeld

10. oktober 2010

henh01

Topp skriver:

Min familie hjælper skam også med ALT - så har massere af hjælp der - men man tænker jo ... det her kan jeg godt lige....

Det kunne godt være jeg skulle ringe derind og høre om de vil se mig.

Er bare ikke meget for at komme rendende i tide og utide - også fordi der er 50 km dertil - men det er det mindste problem lige nu

Hellere køre 50 km en gang for meget end du pludselig går i fødsel

Glæder mig til at høre hvad de siger

Anmeld

10. oktober 2010

henh01

Hvad sagde de?  for at alt er ok

Anmeld

10. oktober 2010

Topp

jeg ser lige tiden lidt an - er nemlig afhængig af andre kan køre - og min stakkels mor skal tidligt op på arbejde - og det tager 3-4 timer før vi så er hjemme igen. Og drengen skal i seng også

Anmeld

10. oktober 2010

Pige2009

Topp skriver:

Du SKAL til at slappe af! Så må du bede om familie og venners hjælp for at du kan få hvilet, så bebs kan blive i hulen lidt længere. Der er simpelthen ikke noget at diskutere her.

Sender dig et kram, og håber det bedste for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.