Ligamentsmerter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.110 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. oktober 2010

Anonym trådstarter

Hvordan føles de? Jeg har det somom min mave er øm. Når jeg sidder længe, griner eller hoster niver det i underlivet, og det bliver værre når jeg går eller går på trapper. Det er lidt somom jeg har lavet alt for mange mavbøjninger, men det er ikke det Jeg har testdag på torsdag.......

Hjælp?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

cecilie1984

hej

da jeg var gravid med min datter havde jeg også ligament smerter i starten af graviditeten.

Mine føltes som mens ligende smerter, troede også min mens var på vej hele tiden, indtil jeg kunne teste posetiv da jeg var 5 uger henne

håber for dig den er der

Anmeld

10. oktober 2010

Anonym trådstarter

OK, tak! Synes bare det virker som om det er lidt mere end menssmerter. Lissomom det også sider lidt højre oppe i maven..

Anmeld

10. oktober 2010

Blyb

Anonym skriver:

OK, tak! Synes bare det virker som om det er lidt mere end menssmerter. Lissomom det også sider lidt højre oppe i maven..

Mine ligament"smerter" sidder mest nede ved lysken.Og ellers også lidt mens lign. smerter.

Jeg tror ikke rigtigt der "foregår" noget oppe ved maven så tidligt i graviditeten. Men krydser da fingre for dig

Anmeld

10. oktober 2010

Mor til prinsessen :-)

Hej... jeg havde ondt i underlivet og i sidderne ved æggestokkene.......

Anmeld

10. oktober 2010

SiLiMiMa

Hvordan føles de? Jeg har det somom min mave er øm. Når jeg sidder længe, griner eller hoster niver det i underlivet, og det bliver værre når jeg går eller går på trapper. Det er lidt somom jeg har lavet alt for mange mavbøjninger, men det er ikke det Jeg har testdag på torsdag.......

Hjælp?

det var det første graviditetstegn hos mig ved nr 4 - faktisk inden jeg testede positivt havde jeg ligamentsmerter.

og ja det føles som du beskriver

heise

Anmeld

10. oktober 2010

Kløver

Anonym skriver:

Hjælp?

hmm ligamentssmerter kommer først senere, og ja man kan godt mærke forskel, ligamentssmerterne kommer fra ligamenterne (leddende) og føles meget som jag. Men i starten, og også senere, kan man jo mærke livmoderen udvide sig, som sagtens kan føles som du beskriver, kan også føles som menstruationslignende smerter, eller som om det spænder en del, så ja kan godt være der måske ligger en lille spire inde i mørket

krydser fingre for, at det er en lille spire du kan mærke

Anmeld

11. oktober 2010

henriette34

Hejsa

jeg er ny herinde, men kan sagtens følge dig med dine symptomer. jeg sidder med de samme af slagsen lige nu. jeg skal ha BP d. 18 og har fået lagt 2 fryseæg op d. 4. så jeg håber det er positivt. har dog mens smerter syns jeg. men håber din prøve er positiv.

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.