Bleernes tid er ikke over her hjemme...eller er de?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

929 visninger
20 svar
0 synes godt om
10. oktober 2010

KWL

Hej tøser.

Mangler lige jeres råd.

Som i måske ved er Thea ikke helt på toppen og har ikke været det siden sommerferien. Hun er dog lang bedre end sidst jeg skrev. Mere glad og rigtig fjollet og STÆDIG igen

Det er dejligt. Men hun tisser i sinr bukser hele tiden.

Om natten kan hun gøre det op til 3 gange på en nat. Det er så synd for hende for hvergang skal hun jo op og have tør på osv.

Nu snakker vi om at give hende en nat ble på?? Jeg har mange tanker om det.

FOR: Hun er så træt min lille pige men alt det natteroderi, bleen vil give hende en hel natte søvn igen.

MOD: Jeg sætter hende jo et skridt tilbage ved at give hende ble på???

Synes det er svært. Hjælp mig

Hun har siden sidste år i dec. været blefri både om natten og om dagen.

KRISTINE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

LIZO

det er rigtig synd. men ville nok ikke gi hende ble på. netop som du selv siger for ikke at tage modet fra hende. prøv at se om det ikke bliver bedre eller måske opsøge lægen omkring det..

Anmeld

10. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

hvis hun satdig slås lige så meget med nervøsitet som du beskrev for noget tid siden, så ville jeg uden tøven give hende bleen på...

så hun kan få sovet og få ro om natten. Det vil give hende langt mere styrke til at slås med alle de tanker der flyver rundt... og mere ro på...

så længe det bare er om natten skal hun nok komme af med den igen!

jeg synes det er langt værre at hun nat på nat skal opleve nederlag... :0)

Anmeld

10. oktober 2010

TbCp

Jeg giver de andre ret og vil lige tilføje at man jo kan købe smarte natbleer, bla. som hele par natbukser... Jeg ved ikke hvor godt de fungere, har blot set dem i butikkerne.

Anmeld

10. oktober 2010

KWL

Ni-ko-li-ne skriver:

hvis hun satdig slås lige så meget med nervøsitet som du beskrev for noget tid siden, så ville jeg uden tøven give hende bleen på...

så hun kan få sovet og få ro om natten. Det vil give hende langt mere styrke til at slås med alle de tanker der flyver rundt... og mere ro på...

så længe det bare er om natten skal hun nok komme af med den igen!

jeg synes det er langt værre at hun nat på nat skal opleve nederlag... :0)

jamen det gør hun - sådan næsten eller ?? Ikke i så stort omfang mere.

Men hun er jo total udmattet de morgener vi skal tidligt op ( Ja, det er jeg også men pyt med det )

Ved bare ikke fordan jeg skal få hende fortalt at hun skal have ble på igen. Nu har vi jo altid sagt hvor dygtig og stor hun er uden ble

Anmeld

10. oktober 2010

KWL

TbCp skriver:

Jeg giver de andre ret og vil lige tilføje at man jo kan købe smarte natbleer, bla. som hele par natbukser... Jeg ved ikke hvor godt de fungere, har blot set dem i butikkerne.

Dem vil jeg prøve at lede efter - viste jeg faktisk ikke. TAK

Anmeld

10. oktober 2010

KWL

LIZO skriver:

det er rigtig synd. men ville nok ikke gi hende ble på. netop som du selv siger for ikke at tage modet fra hende. prøv at se om det ikke bliver bedre eller måske opsøge lægen omkring det..

Det med at vente har vi også gjort i et par uger nu men det er overhovedet ikke blevet bedre.

Har været ved lægen og fået hende tjekket for blærebetændelse. Ved ikke om man kan have andre ting der gør man tisser hele tiden??

Anmeld

10. oktober 2010

TbCp

Kristinewl skriver:

Dem vil jeg prøve at lede efter - viste jeg faktisk ikke. TAK

Jeg fandt lige dette... http://www.drynites.com/dk/ men det er vist buksebleer og ikke hele bukser... men måske er de knap så baby'ede som almindelige bleer.

Min lillebror tissede i sengen meget længe og var rigtig ked af at skulle have ble på, så min mor havde sådan ønsket at der var nogle til lidt større børn, om ikke andet så med et lidt sejere print i stedet for bamser eller lign.

Anmeld

10. oktober 2010

TbCp

TbCp skriver:

Jeg fandt lige dette... http://www.drynites.com/dk/ men det er vist buksebleer og ikke hele bukser... men måske er de knap så baby'ede som almindelige bleer.

Min lillebror tissede i sengen meget længe og var rigtig ked af at skulle have ble på, så min mor havde sådan ønsket at der var nogle til lidt større børn, om ikke andet så med et lidt sejere print i stedet for bamser eller lign.

Så også lige at du kan få en gratis prøve på dem derinde...

https://www.drynites.com/dk/secure/free-sample/default.aspx

Anmeld

10. oktober 2010

KWL

TbCp skriver:

Så også lige at du kan få en gratis prøve på dem derinde...

https://www.drynites.com/dk/secure/free-sample/default.aspx

Tusind tak - har spurgt efter en prøve  Dem med prinsesserne var da fine og slet ikke så meget ble-agtige vel ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.