Købe wheely bug i udlandet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2010

sarahb

Malousen skriver:

jeg bruger bare google når jeg skal finde dagens kurs. det er den store. og googles kurs siger 401 kr. Maria, I kan jo sagtens få det fra den anden. Jeg tænker bare at det er nemmere at få den direkte til døren. For samme penge. Hvis ikke billigere.

gå ind på valutakurser.dk
Der er kurserne opdateret hele tiden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Maria.

Malousen skriver:

jeg bruger bare google når jeg skal finde dagens kurs. det er den store. og googles kurs siger 401 kr. Maria, I kan jo sagtens få det fra den anden. Jeg tænker bare at det er nemmere at få den direkte til døren. For samme penge. Hvis ikke billigere.

Jamen du har ret! så er ser heller ikk nogle problemer med at få den afhentet.. det er en julegave til Malou

Anmeld

18. oktober 2010

smokin

sarahb skriver:

gå ind på valutakurser.dk
Der er kurserne opdateret hele tiden.

Det beløb der blev trukket på min konto var billigere end google, så det behøver jeg ikke. Jeg har jo købt en. 

Anmeld

18. oktober 2010

sarahb

Maria. skriver:

Den store mariehøne koster 50 pund!

så når du skal betale ryger den til 53,19 pund. Der ryger lidt oven i når du kommer til betalingen.

Anmeld

18. oktober 2010

smokin

Maria. skriver:

Jamen du har ret! så er ser heller ikk nogle problemer med at få den afhentet.. det er en julegave til Malou

Næh næh så banker DHL på døren og siger ho ho ho....  

Knus

Zette

Anmeld

18. oktober 2010

smokin

Maria. skriver:

http://www.amazon.co.uk/Hippychick-WBLBS-Wheelybug-Ladybird-Ride-on/dp/B000VWRL86/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1287384252&sr=8-1

46,98 GBP

Anmeld

18. oktober 2010

Maria.

Malousen skriver:

Næh næh så banker DHL på døren og siger ho ho ho....  

Knus

Zette

Hæh.. Så håber jeg at det er mig der åbner.. Ellers bliver børnene da bange..

Anmeld

18. oktober 2010

Maria.

Malousen skriver:

http://www.amazon.co.uk/Hippychick-WBLBS-Wheelybug-Ladybird-Ride-on/dp/B000VWRL86/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1287384252&sr=8-1

46,98 GBP

Tak

Anmeld

18. oktober 2010

smokin

Maria. skriver:

Hæh.. Så håber jeg at det er mig der åbner.. Ellers bliver børnene da bange..

hæhæhæh... det håber jeg også! 

Anmeld

25. oktober 2010

Anne85

Malene84 skriver:

super!!! lad os bestille

Halløj Vil lige høre hvor lang tid der gik fra i bestilte til de kom?? Det er længe siden jeg bestilte, men de havde ikke det hele på lager - fik dog en mail tirsdag i sidste uge at nu var det afsendt - men ingen wheely bug til mig endnu Tog det også så lang tid inden jeres kom?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.