Diddl og drenge dåb :) (incl. billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.202 visninger
23 svar
1 synes godt om
10. oktober 2010

propogberta

Her er lige et par kager fra mig.

Min store pige fylder 7 år idag ! Hun havde ønsket sig en Diddl kage så det skulle hun selvfølgelig ha ! Hun er MEGET kræsen så den er med en tyk chokoladekagebund og en tyk lyserød giftkagebund.

Den anden er en dåbskage til Willy. Jeg syns selv den er viiildt sød så det er bestemt ikke sidste gang jeg laver sådan en ! Kagen består af drømmekagebunde, maraboucreme og hindbærmousse.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

A.

er vild med kagen til dåb

Anmeld

10. oktober 2010

Karina84

Har set en del af dine kager efterhånden, og hold da kæft hvor er du bare dygtig! De er så vildt flotte!!

Og lige til jer andre kagebagere, elsker at vi har et kageforum hvor i vil dele jeres kreationer med alle os andre... For de er bare så flotte alle sammen!!

Hilsen en meget imponeret Karina, der bukker sig dybt i støvet for alle jer kreative mennesker!

Anmeld

10. oktober 2010

mariamiss6

Arj hvor er de gode....

Anmeld

10. oktober 2010

Käte

propogberta skriver:

Her er lige et par kager fra mig.

Min store pige fylder 7 år idag ! Hun havde ønsket sig en Diddl kage så det skulle hun selvfølgelig ha ! Hun er MEGET kræsen så den er med en tyk chokoladekagebund og en tyk lyserød giftkagebund.

Den anden er en dåbskage til Willy. Jeg syns selv den er viiildt sød så det er bestemt ikke sidste gang jeg laver sådan en ! Kagen består af drømmekagebunde, maraboucreme og hindbærmousse.

fantastiske kager, hvordan får du den lyserøde perlemors effekt på musen? og hvad har du lavet de tegniger med på det blå tæppe løve sutteflaske osv?  jeg skal nemlig til at lave en dåbskage selv og mangler lidt fif

Anmeld

10. oktober 2010

Maddox

Sikke da nogle fantastiske kager

Anmeld

10. oktober 2010

twinboys

wauuuuw de er flotte og smagte sikkert også vildt godt...

Anmeld

10. oktober 2010

MyBaby

Karina84 skriver:

Har set en del af dine kager efterhånden, og hold da kæft hvor er du bare dygtig! De er så vildt flotte!!

Og lige til jer andre kagebagere, elsker at vi har et kageforum hvor i vil dele jeres kreationer med alle os andre... For de er bare så flotte alle sammen!!

Hilsen en meget imponeret Karina, der bukker sig dybt i støvet for alle jer kreative mennesker!

Lige mine ord....

Anmeld

10. oktober 2010

Lisbeth1985

Ihh, hvor er de flotte

Anmeld

10. oktober 2010

StineL

De er super flotte. Er helt vild med dåbskagen - den skal jeg vist have i mente til, når min nevø skal døbes om 3 måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.