Gave ideer til en dreng på snart 2 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.772 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. oktober 2010

malou

Hej alle sammen

Utroligt som tiden går.. men ja min søn Victor bliver snart 2 år.

Jeg  kunne godt tænke mig at høre hvad I har af gave ideer til sådan en størrelse... - jeg vil jo gerne fylde en ønskeliste til venner & familie.

Bare skyd løs..

Knus Malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

LinLin

Da David blev 2 år gav jeg ham Duplo togbane (Thomas Tog) - det leger han stadig med (4 år nu)

Han fik vist også sin cd-afspiller det år + cd'er og noget tøj, men ellers: tog tog tog

Anmeld

10. oktober 2010

Mi

malou skriver:

Hej alle sammen

Utroligt som tiden går.. men ja min søn Victor bliver snart 2 år.

Jeg  kunne godt tænke mig at høre hvad I har af gave ideer til sådan en størrelse... - jeg vil jo gerne fylde en ønskeliste til venner & familie.

Bare skyd løs..

Knus Malou

Jeg har lige fundet et produkt som jeg syntes ser rigtig spændende ud. Det er nogle træbiler som kan skilles ad i nogle få dele, og så samles igen. De hedder automoblox. Prøv at se på www.automoblox.com

Jeg har ikke fået dem hjem til min shop endnu, og ved ikke om de kan købes i Danmark, men de ser super gode ud.

Eller vil jeg sige en løbecykel eller bondegårdsdyr

Mvh Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

10. oktober 2010

h_bernie

Kan anbefale en løbecykel. Det er virkelig et hit. Det gik vores dreng da han blev to, det et ½ år siden og det er stadig han bedste gave. En god en er Puky i den mindste model. Rigtig god.

Anmeld

10. oktober 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
h_bernie skriver:

Kan anbefale en løbecykel. Det er virkelig et hit. Det gik vores dreng da han blev to, det et ½ år siden og det er stadig han bedste gave. En god en er Puky i den mindste model. Rigtig god.

Det samme fik vores dreng, da han var 2 år. Den bedste er fra Puky, da de er små i deres størrelser

Anmeld

11. oktober 2010

serinasmor

hvis farmand er handyman skal han da have et sæt plastikværktøj så han kan "hjælpe far" med alle de praktiske smting rundt om i guset  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.