Min fødselsdagskage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

727 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. oktober 2010

StineL

Kagen til min fødselsdag:-) Den er med lyse lagkagebunde med marcipan i, ananascreme og mørk chokoladecreme.

Jeg er dog ikke helt tilfreds med den. Det er første gang, jeg prøver at dekorere med RI, og det var ikke helt nemt. Det kræver i hvert fald øvelse  Jeg ville også gerne have kagen perlemorsfarvet, men jeg havde kun pulveret, og det var noget juks at arbejde med. Så næste gang køber jeg det på spray

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

Mor-til-asta-09

StineL skriver:

Kagen til min fødselsdag:-) Den er med lyse lagkagebunde med marcipan i, ananascreme og mørk chokoladecreme.

Jeg er dog ikke helt tilfreds med den. Det er første gang, jeg prøver at dekorere med RI, og det var ikke helt nemt. Det kræver i hvert fald øvelse  Jeg ville også gerne have kagen perlemorsfarvet, men jeg havde kun pulveret, og det var noget juks at arbejde med. Så næste gang køber jeg det på spray

Skide flot.. elsker farven

Anmeld

10. oktober 2010

mariamiss6

Aj hvor er den da sød den kage.... Vildt lækker fordi den er så enkelt designet, selvom blomsterne er lidt overdådige... Altså det er flot med overdådige blomster, på en helt enkel kage :)

Anmeld

10. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

StineL skriver:

WHOW synes godt nok den er flot! Giv lige dig selv lidt credit

Bravo bravo

Anmeld

10. oktober 2010

Dot D

Flot og enkel... Fine farver

Anmeld

10. oktober 2010

Anne G

Det er godt nok en virkelig sød kage.. Rigtig flotte blomster  Jeg er også helt vild med "båndet", det er rigtig flot med det mønster der er i..

Anmeld

10. oktober 2010

Pige2009

Vildt flot!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.