De der Molo stjernebluser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

740 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. oktober 2010

LinLin

... er det nattøj???

David (4 år) har fået een, men jeg ved ikke om det er en han "kan" bruge til hverdag...?

Hvis det var til Adam (1 md) ville jeg bare give ham den på som alm tøj, men ved ikke når David er så stor som han er!

Bruger I andre dem som nattøj eller som almindeligt tøj!?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

Laulund87

Er det de der tullebukser? Min datter er godt nok kun 10 måneder, men hun bruger dem både som nattøj og almindeligt.

Det samme med heldragter, dem bruger de fleste som nattøj, men jeg elsker dem så vi bruger dem også til daglig

Anmeld

10. oktober 2010

Maddox

Hmm.. nu bliver jeg helt forvirret, når du skriver bluser og Laulund87 skriver tullebukser

Min søn har flere stjernebluser og body'er og dem bruger vi som alm. tøj (han er 1½ år)..

Anmeld

10. oktober 2010

cecilie1984

min datter har to stjerne bluser fra molo og hun bruger dem da til hverdag.

hun er dog 2 år men synes da bestemt din søn på 4 kan bruge dem til hverdag

de er super fede

Anmeld

10. oktober 2010

LinLin

Laulund87 skriver:

Er det de der tullebukser? Min datter er godt nok kun 10 måneder, men hun bruger dem både som nattøj og almindeligt.

Det samme med heldragter, dem bruger de fleste som nattøj, men jeg elsker dem så vi bruger dem også til daglig

Vi bruger også heldragter som alm tøj - dog kun op til str 74 har jeg tænkt (han bruger stadig 56 ) - derefter som nattøj...

Men nu det jo de der stjernebluser - synes nemlig stoffet virker lidt som nattøj også fordi modellen er lidt løs i det

Anmeld

10. oktober 2010

Laulund87

Solajma skriver:

Hmm.. nu bliver jeg helt forvirret, når du skriver bluser og Laulund87 skriver tullebukser

Min søn har flere stjernebluser og body'er og dem bruger vi som alm. tøj (han er 1½ år)..

Det er da vist mig der har læst forkert Men jeg ville give det samme svar med bluserne..

Anmeld

10. oktober 2010

Laulund87

D & A's mor skriver:

Vi bruger også heldragter som alm tøj - dog kun op til str 74 har jeg tænkt (han bruger stadig 56 ) - derefter som nattøj...

Men nu det jo de der stjernebluser - synes nemlig stoffet virker lidt som nattøj også fordi modellen er lidt løs i det

Dem synes jeg nu godt du kan bruge som almindeligt tøj

Anmeld

10. oktober 2010

LinLin

Solajma skriver:

Det er bluserne

bukserne med stjerner er i hvert fald natbukser når vi snakker om en 4-årig (i min verden) men til mindre børn ville jeg også bruge dem til hverdag 

Anmeld

10. oktober 2010

LinLin

Det er denne her

Anmeld

10. oktober 2010

LinLin

cecilie1984 skriver:

min datter har to stjerne bluser fra molo og hun bruger dem da til hverdag.

hun er dog 2 år men synes da bestemt din søn på 4 kan bruge dem til hverdag

de er super fede

det er ellers også temmeligt dyrt nattøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.