Hvad er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. oktober 2010

Bryndis

Hej

Jeg var ude og shoppe i 7 timer i går med kæresten som selvfølgelig også er med spisning og sådan noget.
Men efter 3 timers tid så begynder jeg og få rigtig ondt i underlivet og får noget der mærkes som spark helt nede ved udgangs hullet og jeg skal kæmpe og skære ansigt for at kunne gå frem af.
Og efter at have siddet og slappet lidt af begynder shopningen så igen og så kommer smerten bare igen. Der var tidspunkter hvor jeg skulle stoppe helt op og tage mig på maven som om at jeg havde veer fordi at jeg fik så ondt. Og det gjorde ondt indtil jeg gik i seng ved midnat.

Og her til morgen har der ikke rigtig været noget. Jeg er lidt øm i mit bækken og det føles som om, når babyen sparker eller hvad det er han nu laver, at han er heeelt nede ved udganghullet. Sådan har det føles i et par uger nu.

Jeg er i uge 35+3.

Er der nogen der kan fortælle mig om det betyder noget og om jeg skal gøre noget ved det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

Silas&Mille

Det lyder lidt som det jeg oplevede da jeg var med min svigermor 4 timer i Ikea (og lidt andre butikker).

Jeg havde også rigtig rigtig ondt i underlivet/maven, jeg var dog kun omkring 20-21 uger henne på det tidspunkt, men jeg var også nødt til at stå stille indimellem.

Jeg havde så ondt i 3-4 dage efter også. Men har så fundet ud af senere at jeg har mild bækkenløsning. Tror måske det er lettere overanstrengelse eller lignende af ligamenterne og bækken. Det var i hvert fald hvad min jordemoder mente når det gik over igen.

Anmeld

10. oktober 2010

6800

Det er din krop der fortæller dig du skal slappe af når det går væk når man lægger sig, er det fordi man har været for aktiv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.