Graviditets- og ægløsningstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. oktober 2010

<3

Ja så opdagede jeg lige at alle min graviditetstest og ægløsningstest var blevet for gamle og what to do??! Jamen sådanne nogle skal da tisses på

Så det gjorde jeg. en g-test og to ægløsningstest. Og kan afsløre at jeg åbenbart hverken er gravid eller har ægløsning. Faktisk kom der ikke engang kontrolstreger så lad dette være en advarsel til dem der tisser på for gamle tests - de virker bare ikke!

Jaja ved godt der er et fjolle indlæg men det skulle bare afprøves!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

otlitrom

Sådan skal det gøres

Anmeld

10. oktober 2010

<3

kitty skriver:

Sådan skal det gøres

Ja det var altså ret sjovt! Men må også indrømme at mens jeg ventede på de streger der aldrig kom så nåede jeg også at komme igennem hele spektret af følelser ligefra "jeg ved at jeg er ikke gravid " til "tænk nu hvis jeg er gravid?!" til "Men hvad nu hvis jeg er gravid?" til endelig "jeg er ikke gravid " Og det er selvom jeg hverken troede jeg var gravid, prøver på at blive gravid eller ønsker at være gravid... Håber det giver mening. Tror bare ikke man kan tage sådan en test uden liige at skulle tage en masse ting op til overvejelse. Lidt ligesom en HIVtest. Der har jeg også samme følelsesregister

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.