Jeg har sgu fået veninder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

677 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. oktober 2010

BabyStella!

Hej! Jeg har i dag haft besøg af 2 dejlige tøser, samt den enes søn på 10 mdr. Grunden til, det kom var fordi deres kærester, som kender min mand, skulle til fest sammen og imens de fuldede sig, så tænkte jeg at de da lige så godt kunne komme her, så kunne vi hygge UDEN mænderne  

Jeg er lidt stolt af mig selv; jeg var initiativrig og bede dem komme, åben, imødekommende, humoristisk, lyttende, snakkende og positiv... Jeg plejer ALDRIG og være den, der tager initiativ til en tøseaften! Hvad går der af mig?

Og vi havde det bare så hyggeligt. Vi spillede Bingo Banko, snakkede, ungerne legede, spiste klejner, drak et par glas vin, grinede og pjattede Først her for en halv time siden gik de, og selv om jeg er møgtræt og ved jeg skal op om 6 timer, så ville jeg alligvel dele det her med Jer

Er bare så glad! Jeg har veninder nu

Knus og godnat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

Steph_Laurits

BabyStella! skriver:

Hej! Jeg har i dag haft besøg af 2 dejlige tøser, samt den enes søn på 10 mdr. Grunden til, det kom var fordi deres kærester, som kender min mand, skulle til fest sammen og imens de fuldede sig, så tænkte jeg at de da lige så godt kunne komme her, så kunne vi hygge UDEN mænderne  

Jeg er lidt stolt af mig selv; jeg var initiativrig og bede dem komme, åben, imødekommende, humoristisk, lyttende, snakkende og positiv... Jeg plejer ALDRIG og være den, der tager initiativ til en tøseaften! Hvad går der af mig?

Og vi havde det bare så hyggeligt. Vi spillede Bingo Banko, snakkede, ungerne legede, spiste klejner, drak et par glas vin, grinede og pjattede Først her for en halv time siden gik de, og selv om jeg er møgtræt og ved jeg skal op om 6 timer, så ville jeg alligvel dele det her med Jer

Er bare så glad! Jeg har veninder nu

Knus og godnat

Det lyder bare fantastisk.
Utrolig flot at du tog det gode initiativ!

Dejligt at I så også klikkede og havde en skøn aften

Anmeld

10. oktober 2010

Dot D

Hvor det bare lyder hyggeligt. Godt du tog det første(nogle gange svære) skridt

Anmeld

10. oktober 2010

BabyMus

Det lyder da bare rigtig godt! Og fedt I kom så godt ud af det sammen. (:

Anmeld

10. oktober 2010

Pige2009

Sikke et dejligt indlæg. Det lyder til, at du har fået et stort selvtillidsboost, og at du også selv nød at være lidt fremme i skoene

Anmeld

10. oktober 2010

BabyStella!

Ja, det var virkelig en kanon aften Og et lækkert skub i den rigtige "selvtillids-retning"

Det gik så godt at jeg har fået sms´er fra tøserne i dag, hvor de har spurgt hvornår vi skal ses igen

Anmeld

10. oktober 2010

klmf

Åååårh, det var da en glad besked Super at du havde en hyggelig aften - og så er det da bare med at få sednt de mænner afsted igen en anden gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.