Anonym skriver:
Jeg har undret mig, og faktisk blevet lidt mærkelig over jeg ikke tænker på PB så meget mere. Jeg plejet at tænke på det HVER DAG 24 TIMER i døgnet! og rigtig ked af hvis min menstrution kom. Den her gang tænker jeg ikke det over om min mens kommer. Hvis den ikke gør, jamen så gør den jo bare ikke det, kan mærke jeg ikke kommer til at ta det så tungt, som jeg plejer. Vi bliver jo bare ved med at "hygge" os som vi plejer.
Jeg prøver at finde den inderlige lyst som jeg havde den før, men det kan jeg ikke! Jeg vil selvfølig blive super lykkelig hvis de 2 streger kom, men jeg stræber ikke så inderligt efter dem lige for tiden.
Er der andre der har prøvet det? og at den måske kommer igen? Eller er det måske en ide at ligge det lidt på hylden? Er rigtig forvirret over det.

Hej søde
Tror du ikke bare det er fordi man bliver lidt "mæt" af at gå og tænke på det hele tiden og blive skuffet når dumme mens så kommer efter man har gjort et brag af en indsats med kæresten i soveværelset... Så derfor prøver kroppen at beskytte een mod den skuffelse, som en negativ test er, så den prøver at få een til at slappe lidt mere af...
Jeg har det i hvert fald på samme måde som dig. Tænker ikke på det 24 timer i døgnet mere, som jeg ellers gjorde lige i starten, da vi gik i gang med projekt baby.
Jeg har dog stadigvæk kriller i maven når jeg ser en gravid kvinde eller en mor med sin barnevogn
Og når vi nærmer os ægløsning og det går ekstra løs i soveværelset 
Følelsen skal nok komme igen - om ikke andet så når du står med en graviditetstest med to fine streger 
Anmeld