Erfaring søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. oktober 2010

Anonym trådstarter

Er er der nogen der har erfaring med falsk positiv ægløsning test?

Nu har jeg prøvet at ta sådan en og den viste positiv, samt min mave gjorde lidt ond. Men er det muligt for den at vise noget falsk? Den viste så kun den dag ellers har der ikke været 2 streger.

Nu er der gået nogle dager og min mave føles så øm.. Som om jeg har lavet mavebøjninger. Er der nogen der kender til det og måske har været gravid?

Kan være man ligger for meget mærke til alt. Men spdan har min mave aldrig følt med mindre jeg har lavet sport.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

Miss.Sunshine

Anonym skriver:

Er er der nogen der har erfaring med falsk positiv ægløsning test?

Nu har jeg prøvet at ta sådan en og den viste positiv, samt min mave gjorde lidt ond. Men er det muligt for den at vise noget falsk? Den viste så kun den dag ellers har der ikke været 2 streger.

Nu er der gået nogle dager og min mave føles så øm.. Som om jeg har lavet mavebøjninger. Er der nogen der kender til det og måske har været gravid?

Kan være man ligger for meget mærke til alt. Men spdan har min mave aldrig følt med mindre jeg har lavet sport.

1) man kan få en falsk positiv æl test-HVIS man lider af Pcos eller har fået noget med hormonet i. Ellers ikke så vidt jeg ved.

2) jeg får RIGTIG ondt når jeg har æl! Jeg får rigtig nivende,jagende,stikkende,bankende smerter og det løber faktisk over ca 3 dage,hvor jeg er meget øm i maven,og føler det som om nogen har losset  mig lige i dunken.

Anmeld

9. oktober 2010

Anonym trådstarter

Ah okay så tror jeg den er rigtig nok

Jeg havde også den slags ved æl.. mens. ligne smerte. Men det her er helt noget andet. Og det er nogle dage siden jeg har haft det..

Men kan jo være man bare ligger mere mærke til ting, når man ved man har haft æl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.