Bogklubber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. oktober 2010

Sildensigne

Nogen der har deres børn/barn meldt ind i en bogklub? Jeg overvejer stærkt at melde maja på 14 måneder ind i en. Men jeg ved ikke rigtig hvad for en jeg skal vælge? Nogen der kender til nogen af dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

Sildensigne

har undersøgt et hav af dem.

Anmeld

9. oktober 2010

Marco2

Mit råd til dig er IKKE at vælge Gyldendal.

Du modtager hver måned en ny - hamrende dyr bog - og glipper det en enkelt gang med at få den afmeldt koster det kassen at returnere den … Ml. 200-300 kr.

Og man kan ikke afmelde månedens bog for en periode. Man SKAL ind hver måned og afmelde den.

Og så er det bestemt heller ikke nemt at komme ud af sit medlemsskab igen.

Så Gyldendals kan bestemt ikke anbefales ift de erfaringer jeg har med den.

AG

Anmeld

9. oktober 2010

LinLin

Marco2 skriver:

Mit råd til dig er IKKE at vælge Gyldendal.

Du modtager hver måned en ny - hamrende dyr bog - og glipper det en enkelt gang med at få den afmeldt koster det kassen at returnere den … Ml. 200-300 kr.

Og man kan ikke afmelde månedens bog for en periode. Man SKAL ind hver måned og afmelde den.

Og så er det bestemt heller ikke nemt at komme ud af sit medlemsskab igen.

Så Gyldendals kan bestemt ikke anbefales ift de erfaringer jeg har med den.

AG

Så besværligt er det da ikke! Jeg får endda en mail der minder mig om at huske at afmelde...

Vi er kun med i gyldendals - det er jeg godt tilfreds med (iøvrigt fri fragt denne weekend )

Anmeld

9. oktober 2010

Sildensigne

Oki. Har nemlig også hørt at den er hamrende dyr (Gyldendahl) Men det er der så delte menninger om

Nogen der kender til Guldklumpen eller Rasmus Klump klubben?

Anmeld

9. oktober 2010

Marco2

D & A's mor skriver:

Så besværligt er det da ikke! Jeg får endda en mail der minder mig om at huske at afmelde...

JEG synes det er besværligt at skulle ind hver måned og afmelde.

Og måneds bøger er jo ikke attraktive som sådan fordi de er super dyre ift hvad man kan få bøgerne til andre steder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.