skal jeg det dåb og fødselsdag samme dag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.375 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. oktober 2010

LIZO

zoey er ikke døbt. bare navngivet uden fest. da det betyder meget for mig at få mine børn døbt. men da pengene bare  ikke har været der har vi måtte vente. nu er der råd. og vi er så tæt på hendes første fødselsdag, tænkte jeg om man kan holde det sammen. har en stor familie så orker ikke at holde 2 store fester med kort mellemrum. ville så stadig invitere de nærmeste ( mormor farmor osv på selve fødselsdagen. men så resten af familien bliver invitere til dåb og fødselsdag sammen..

hva synes i??

camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

Jetjen

Det synes jeg da sagtens du kan gøre. Ingen problemer der.

Anmeld

9. oktober 2010

Vinker

LIZO skriver:

zoey er ikke døbt. bare navngivet uden fest. da det betyder meget for mig at få mine børn døbt. men da pengene bare  ikke har været der har vi måtte vente. nu er der råd. og vi er så tæt på hendes første fødselsdag, tænkte jeg om man kan holde det sammen. har en stor familie så orker ikke at holde 2 store fester med kort mellemrum. ville så stadig invitere de nærmeste ( mormor farmor osv på selve fødselsdagen. men så resten af familien bliver invitere til dåb og fødselsdag sammen..

hva synes i??

camilla

Synes blot det ville være super at holde fødselsdag og dåb samlet. Det ville jeg ha gjort ;)

Anmeld

10. oktober 2010

LIZO

vi har os snakket om det her hjemme. så det gør vi.. lidt nemmere

Anmeld

10. oktober 2010

JustAnotherName

Celina blev døbt i september, hvor Bianca også fyldte 2 år.
Så det fejrede vi på een gang. Det syntes jeg godt man kan.
Der går jo intet fra et lille dåbsbarn som er intetanende om, at der er samlet en masse mennesker ene og alene til ære for ham/hende. Og hvis dåbsbarnet oveni købet også selv er fødselaren, så er der da bare dét mere hurra på dagen

Anmeld

10. oktober 2010

LIZO

ja hun er jo ligeglad. vil bare gerne holde en fest for hende. og når vi er så tæt på hendes fødselsdag. og hvis vi ikke slår det sammen holder vi nok ikke for hele familien men bare de nærmeste. for så meget plads har vi hellere ikke.. så det er meget nemmere sådan her. og vi skal holde for lars wekenden efter hvor vi hun får en lille fest mere for de nærmeste..

Anmeld

11. oktober 2010

Jules

Vi starter også med at få Vera navngivet... Også skal hun døbes til sommer... For penge har vi godt nok ikke mange af!

Du kan da sagtens slå de ting sammen... Det kan da ikke betale sig andet!

Anmeld

11. oktober 2010

msax

Selvfølgelig kan du slå de to ting sammen.

herhjemme holder vi Malte's dåb, Mille's 2 års fødselsdag og min 30 års fødselsdag samtidig - for pengene (og overskudet) rækker íkke til at inviterer til tre fester inden for en måned, hvor det alligevel er det samme 40 mennesker der bliver inviteret.

Så jeg syntes bestemt du skal holde dobbelt HURRA for lillepigen

Anmeld

11. oktober 2010

LIZO

msax skriver:

Selvfølgelig kan du slå de to ting sammen.

herhjemme holder vi Malte's dåb, Mille's 2 års fødselsdag og min 30 års fødselsdag samtidig - for pengene (og overskudet) rækker íkke til at inviterer til tre fester inden for en måned, hvor det alligevel er det samme 40 mennesker der bliver inviteret.

Så jeg syntes bestemt du skal holde dobbelt HURRA for lillepigen

os sådan lidt jeg har det..

det er os snart jul. og vi skal nok os holde min fars fødslesdag i juledagene.. så magter bare slet ikke at holde det over flere gange..

har snakket med præsten. vi kan ikke få lov at gøre det en lørdag. rigtig øv når man har familie der kommer langt fra.. men sådan en sur nisse der sad dernede.. ellers må jeg sq lokke lars til at holde surprise bryllup..  for jeg er ligeglad med festen jeg vil bare ha selve sermonien. og så slipper vi for at skulle vies på rådhuset..-

kan kan vel håbe

Anmeld

11. oktober 2010

LIZO

Jules skriver:

Vi starter også med at få Vera navngivet... Også skal hun døbes til sommer... For penge har vi godt nok ikke mange af!

Du kan da sagtens slå de ting sammen... Det kan da ikke betale sig andet!

nej løber hurtig op..

vi lavet alt selv til liam. og med leje at lokaler blev det 3500 kr men vi havde ås bare meget mad og drikkelse med hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.