Jeres børns ynglings ting/legetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

842 visninger
15 svar
0 synes godt om
9. oktober 2010

Vingummien

Hvad er jeres børns ynglings legetøj eller ting?

Her går Emil meget op i traktore, han lever og ånder for dem

Han snakker konstant om dem, kan se dem på lang af stand.

Min mor havde købt en han skulle have i sin legetøjs kasse hjemme ved dem, den er ved os nu og han sover med den

Han har lige fået en ny traktor i dag.

I vuggestuen siger de også at han er besat af traktore :p han har været ned på"en af børnehave stuerne og hugge en lille traktor som han sover med over i vuggestuen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

mor_sabina

Hehe hvor sødt Her er yndlings legetøjet lige pt hans scooter ude i haven, og indenfor har vi en wheely bug som også får en tur. Ellers dimser han lidt i alle de skuffer og skabe som man ikke må

Anmeld

9. oktober 2010

Vingummien

mor_sabina skriver:

Hehe hvor sødt Her er yndlings legetøjet lige pt hans scooter ude i haven, og indenfor har vi en wheely bug som også får en tur. Ellers dimser han lidt i alle de skuffer og skabe som man ikke må

Uh det kender jeg godt.

Havde havregryn ud over gulvet her den anden dag

Anmeld

9. oktober 2010

mor_sabina

Tulipan skriver:

Uh det kender jeg godt.

Havde havregryn ud over gulvet her den anden dag

De er heldigvis i de øverste skabe så det er mest gryderne der er i hele huset, og bordskånerne bliver fint lagt op på bordet Den anden dag fandt jeg et længe savnet grydelåg i en af mine vaser

Man kan ikke lade vær med at grine af det, det er da lidt hyggeligt

Anmeld

9. oktober 2010

Vingummien

mor_sabina skriver:

De er heldigvis i de øverste skabe så det er mest gryderne der er i hele huset, og bordskånerne bliver fint lagt op på bordet Den anden dag fandt jeg et længe savnet grydelåg i en af mine vaser

Man kan ikke lade vær med at grine af det, det er da lidt hyggeligt

Hehe ja det er det helt sikkert

Anmeld

9. oktober 2010

Diana...

Duplo helt klart i sær brandbilen. Og hans bamse som der helst skal bygges hus til i duplo. 

Anmeld

9. oktober 2010

*Sofie*

Malou kan godt li at køre ræs med sin dukkevogn  Hun tonser rundt med den! Heldigt vi bor i stuen, så vi ikk får klager fra en underbo *G*

Anmeld

9. oktober 2010

Vingummien

*Sofie* skriver:

Malou kan godt li at køre ræs med sin dukkevogn  Hun tonser rundt med den! Heldigt vi bor i stuen, så vi ikk får klager fra en underbo *G*

Haha kender det Emil har en scooter der nogle gange får tur, og når han stejler og så lander på gulvet igen, så fir det bare en drøn i gulvet

Anmeld

9. oktober 2010

LinLin

Adam (1 md): uroen over hans pusleplads

David (4 år): Thomas tog! (har været favoritten sidn han var 1½ år&nbsp men han er (heldigvis) også blevet glad for Toy Story og leger meget med hans talende Woody og Buzz som han fik i fødseldagsgave for en måned siden Og hans Ben 10-ur!

Anmeld

9. oktober 2010

Mira0911

Tulipan skriver:

Hvad er jeres børns ynglings legetøj eller ting?

Her går Emil meget op i traktore, han lever og ånder for dem

Han snakker konstant om dem, kan se dem på lang af stand.

Min mor havde købt en han skulle have i sin legetøjs kasse hjemme ved dem, den er ved os nu og han sover med den

Han har lige fået en ny traktor i dag.

I vuggestuen siger de også at han er besat af traktore :p han har været ned på"en af børnehave stuerne og hugge en lille traktor som han sover med over i vuggestuen

Julie går meget op i hendes gåvogn, bøger og lego... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.