Puslepude osv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

604 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. oktober 2010

fif

Hej  

jeg ville høre om der var nogen, som vidste hvor man kan købe puslepude,sengerand og måske ammepude i lilla farve eller med sommerfugle ??  og hvis man kan se dem over nettet!

Tak...

Hilsen Fie.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

dithmer

fif skriver:

Hej  

jeg ville høre om der var nogen, som vidste hvor man kan købe puslepude,sengerand og måske ammepude i lilla farve eller med sommerfugle ??  og hvis man kan se dem over nettet!

Tak...

Hilsen Fie.

JEG HAR KØBT LILLA PUSLEPUDE FRA GAIA OG KO. FÅES DESVÆRRE IKKE I SENGERAND OSV. BABYSAM HAR EN ANDEN SERIE OGSÅ I LILLA FARVER MED STRIB, RIGTIG FINT. HAR I HVERT FALD SET PUDE OG SENGERAND I SERIEN. VED IKKE OM DER OGSÅ ER AMMEPUDE. MÅSKE DET ER VIST I DERES KATALOG !!!

Anmeld

9. oktober 2010

fif

Tak, ska du have.. Jeg må lure en gang så  

Anmeld

9. oktober 2010

dithmer

fif skriver:

Tak, ska du have.. Jeg må lure en gang så  

den i babysam er rigtig sød. Jeg sværmer også til det lilla

Anmeld

9. oktober 2010

fif

Ja, jeg må derud og kigge så .. Jeg sys også at lilla er rigtig flot!!

Anmeld

9. oktober 2010

Vingummien

fif skriver:

Hej  

Tak...

Hilsen Fie.

Prøv en ønskebørn, syntes tit de har forskelligt af sådan noget. Og her i Randers, selvom det  ikke er oget de plejer at have, så er de gode til at bestille det hjem til en

Anmeld

9. oktober 2010

fif

Tulipan skriver:

Prøv en ønskebørn, syntes tit de har forskelligt af sådan noget. Og her i Randers, selvom det  ikke er oget de plejer at have, så er de gode til at bestille det hjem til en

Jamen det vil jeg da også prøve så, jo flere forslag man får jo bedre er det!  

Anmeld

9. oktober 2010

Vingummien

fif skriver:

Jamen det vil jeg da også prøve så, jo flere forslag man får jo bedre er det!  

Ja det var det jeg tænkte

Nu ved jeg ikke hvor du er fra. Men jeg handler jo meget i den der er her hvor jeg bor.

Og da jeg ville have en kravlegård, bestilte de den hjem jeg vil have, fra et sted de ikke plejede at få noget. Er god service syntes jeg

Anmeld

9. oktober 2010

fif

Jeg kommer fra København s. Så der er noget langt at tage til hehe...  Men der er ikke andet for, end at jeg må ud at lede og støder nok på noget jeg sys om på et eller andet tidspunkt (håber jeg)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.