Hvordan fortalte I...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. oktober 2010

BubbieBear

Jeres mor at hun skulle være mormor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

Vingummien

Jeg efter lang tid :p fortalte at jeg var gravid, og at jeg ville beholde barnet. Så fik jeg lige en sætning om at det ikke var det rigtige tidspunkt. Og at der var andre muligheder. Og så sagde jeg at jeg er imod abort. Og så var der ikke mere der, og 2 dage efter havde hun allerede købt et sæt baby tøj

Anmeld

9. oktober 2010

BubbieBear

Tulipan skriver:

Jeg efter lang tid :p fortalte at jeg var gravid, og at jeg ville beholde barnet. Så fik jeg lige en sætning om at det ikke var det rigtige tidspunkt. Og at der var andre muligheder. Og så sagde jeg at jeg er imod abort. Og så var der ikke mere der, og 2 dage efter havde hun allerede købt et sæt baby tøj

Dejligt at hun fik slugt kamelen i sidste ende

Anmeld

9. oktober 2010

Kløver

BubbieBear skriver:

Jeres mor at hun skulle være mormor?

vi lavede et gavekort til vores kommende bedsteforældre, og alle blevet meget overraskede, da vi lige havde fået at vide jeg skulle i behandling og entede på opstart, så de blev meget overraskede De synes dte var en meget sjov og rigtig god måde at få det at vide på + at de jo så havde noget at hænge op på køleskabet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. oktober 2010

Vingummien

BubbieBear skriver:

Dejligt at hun fik slugt kamelen i sidste ende

Ja hun kunne jo ikke lade være

Da jeg fortalt emin far det, sagde han "mmm, sikke et godt vejr der er i dag, er ikke så meget frost"

Han begyndte først at snakke om det da jeg var tæt på termin

Anmeld

9. oktober 2010

BubbieBear

Maja84 skriver:

vi lavede et gavekort til vores kommende bedsteforældre, og alle blevet meget overraskede, da vi lige havde fået at vide jeg skulle i behandling og entede på opstart, så de blev meget overraskede De synes dte var en meget sjov og rigtig god måde at få det at vide på + at de jo så havde noget at hænge op på køleskabet

Genial idé! Tror jeg aber lidt efter når det bliver den tid. hehe.

Min mor ved nemlig godt at manden og jeg er i behandling

Anmeld

9. oktober 2010

Blyb

Maja84 skriver:

Fed måde at gøre det på

Jeg ringede bare til mine forældre, men det var også 3 gang inden for et år, så magtede ikke at gøre så meget ud af det

Anmeld

9. oktober 2010

Pige2009

BubbieBear skriver:

Tak

Velbekomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.