er der nogle...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.215 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. oktober 2010

oerbaek

der har prøvet at det gør ondt ved navlen og lige omkring navlen...

Jeg er i uge 18 nu og jeg har her til morgen og i løbet af dagen haft rigtig ondt i og omkring navle. nogle der har prøvet det samme???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

FruHolm <3

det startede jeg også med at få der, nu er jeg mørk omkring navlen det ligner et blåt mærke, spurgte min læge og han sagde at det er fordi babyen sparker meget det sted, så det er ligesom blå mærker inde fra kan så trøste med at det ikke bliver ved med at gøre så ondt

Anmeld

9. oktober 2010

oerbaek

sarah Foged skriver:

det startede jeg også med at få der, nu er jeg mørk omkring navlen det ligner et blåt mærke, spurgte min læge og han sagde at det er fordi babyen sparker meget det sted, så det er ligesom blå mærker inde fra kan så trøste med at det ikke bliver ved med at gøre så ondt

men jeg har endun ikke mærket liv fra baby...

Anmeld

9. oktober 2010

FruHolm <3

bare fordi du ikke har mærket det, sparker baby jo stadig  der går nok ikke mange dag før du mærker første spark

Anmeld

9. oktober 2010

oerbaek

sarah Foged skriver:

bare fordi du ikke har mærket det, sparker baby jo stadig  der går nok ikke mange dag før du mærker første spark

det håber jeg heller ikke venter bare på at få de første spark...

Anmeld

9. oktober 2010

FruHolm <3

oerbaek skriver:

det håber jeg heller ikke venter bare på at få de første spark...

nu mærkede jeg det tidligt, allerede i uge 16 men den første uge bemærkede jeg det kun om morgenen og om aftenen lige inden jeg faldt i søvn men var ikke i tvivl om det var baby der sparkede første gang

Anmeld

9. oktober 2010

oerbaek

sarah Foged skriver:

nu mærkede jeg det tidligt, allerede i uge 16 men den første uge bemærkede jeg det kun om morgenen og om aftenen lige inden jeg faldt i søvn men var ikke i tvivl om det var baby der sparkede første gang

jeg harmærket lidt men er i tvivl om det er baby eller om det bare er luft i maven

men mon ikke det kommer i løbet af kort tid....

syns ikke jeg var så langt henne de andre gange jeg har været gravid før jeg mærkede liv

Anmeld

9. oktober 2010

FruHolm <3

oerbaek skriver:

jeg harmærket lidt men er i tvivl om det er baby eller om det bare er luft i maven

men mon ikke det kommer i løbet af kort tid....

syns ikke jeg var så langt henne de andre gange jeg har været gravid før jeg mærkede liv

mon ikke det er baby

jo det gør det nok . hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.