Jeg har idag oplevet det mest mærkelige...
Min kæreste og jeg var ude at gå en dejlig lang tur i det gode vejr.... da vi næsten er hjemme igen hører vi begge to en meget mærkelig lyd!
Først tror vi at det er min mobil der brummer i jakkelommen - det var det ikke! Min kæreste tjekker hans mobil - heller ikke!
Vi stopper op og lyden blir ved med at komme med ca 5 sekunder imellem... vi står og snakker om hvor i alverden den mærkelige lyd dog kommer fra... er det en kat? en hund? men der var INGEN dyr at spotte i miles omkreds...
Jeg siger så at jeg tror det kommer fra baby, altså maven. Så ligger min kæreste sit hoved ned til maven - og ganske rigtigt! det er sku derinde fra lydene kommer!!!
Det er første gang vi har hørt det, og er ærlig talt meget glad for at vi oplevede det sammen for ellers havde han da nærmest aldrig troet på mig 
lyden var sådan nærmest en "knirke" lyd, lidt som en hæs kat der miaver... eller som en rusten dør der lukkes op og i. lyden kom ca 10-15 gange og så stoppede det igen, og har ikke været der siden...
Jeg blir dog ved med at gå rundt og tænke på hvad det mon kan være???!!?? 
Har googlet lidt, og det er altså ikke den der "klik" lyd som står beskrevet på bla. min-mave.dk.....
Vi synes ihvertfald mere at det lød som en "knirken".... lidt svært at beskrive faktisk.....
Men mit spørgsmål er jo så om nogle af jer nogensinde har hørt om det, eller måske oplevet det samme?
Er ikke urolig for baby, for den sparker og teer sig som den plejer
er mere MEGET nysgerrig efter hvad vi mon hørte.
og NEJ det var ikke min mave der knurrede
det lyder nemlig helt anderledes og det kan jeg somregel også altid mærke...
Håber nogle vil svare mig