Glaaad :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. oktober 2010

Moar2011

- Heeii piger

Var til tryghedsscanning idag, vi så et lille hjerte blink, fin lys kant ved moderkage danning, til blod tilførelse og foster sækken var flot sort og fosteret lagde lige hvor det skulle - men hun satte mig en uge tilbage ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

A&F

En uge tilbage, tja der er vist nogen der har talt forkert

Hvor lyder det dejligt. Tillykke med din graviditet

Anmeld

9. oktober 2010

M.O.A.R.

Hvor dejligt for jer..

Anmeld

9. oktober 2010

Moar2011

A&F skriver:

En uge tilbage, tja der er vist nogen der har talt forkert

Hvor lyder det dejligt. Tillykke med din graviditet

- ja, det har min læge, fordi jeg havde sent æg-løsning.

Anmeld

9. oktober 2010

Blyb

Babyklar skriver:

- Heeii piger

Var til tryghedsscanning idag, vi så et lille hjerte blink, fin lys kant ved moderkage danning, til blod tilførelse og foster sækken var flot sort og fosteret lagde lige hvor det skulle - men hun satte mig en uge tilbage ..

Dejligt du fik en god oplevelse, det er fortjent efter alt den nervøsitet du har haft

Lyder vildt hun sætter dig en hel uge tilbage, men det kan nå nå at ændre sig mange gange endnu.

Stort tillykke herfra

Anmeld

9. oktober 2010

Moar2011

Blyb skriver:

Dejligt du fik en god oplevelse, det er fortjent efter alt den nervøsitet du har haft

Lyder vildt hun sætter dig en hel uge tilbage, men det kan nå nå at ændre sig mange gange endnu.

Stort tillykke herfra

Tak for det ... Ja, det kan det, som hun os sir , jeg skal vente og høre til NF-scanningen, for det kan os bare være en lille bebs jeg har .. Glæder mig allerede til næste heh .. - og det sjove var, at hun kommer fra sygehuset i min by, så kan ske at møde hende til de andre scanninger på sygehuset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.