Hcg Blodprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.427 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. oktober 2010

tulleeh

hej piger. Jeg skal til den sidste BP protjek på tirsdag hos min læge efter den spontane d. 2 juli for der skulle den meget gerne være på 0 da den lå på 1 sidst.

men jeg har muligvis haft ægløsning i sidste uge med kraftige smerter om torsdagen og ellers øget udflåd i 3 - 4 dage.

men kan lægen allerede se en HCG - stigning på tirsdag hvis det har været min ægløsning jeg har haft og hvis det er lykkeds os?!

man kan jo tidligst anvende g-teste på den forventede menstruationsdag!men kan BP ikke allerede afsløre lidt stigning?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

tulleeh

om i ved noget om det eller ej, er i velkommen til at give et bud på hvad i troe

God weekend!

Anmeld

9. oktober 2010

Lotus86

Hvad mener du med BP?

Og jeg ved ikke om lægen kan måle det ved en blodprøve så tidligt, men du kan jo altid spørge

Anmeld

9. oktober 2010

M.O.A.R.

Hvad mener du med BP?

Og jeg ved ikke om lægen kan måle det ved en blodprøve så tidligt, men du kan jo altid spørge

Tror hun mener 'Projekt Baby' , kan være hun har tastet hurtigt
Ellers vil jeg mene hun mener 'Blodprøve'

Anmeld

9. oktober 2010

tulleeh

MaleneF skriver:

Tror hun mener 'Projekt Baby' , kan være hun har tastet hurtigt
Ellers vil jeg mene hun mener 'Blodprøve'

PB! forkotelse på blodprøve(;

Anmeld

9. oktober 2010

tulleeh

npn skriver:

Hvad mener du med BP?

mener Blodprøve (:

nej det rigtigt. men det finder jeg ud af når jeg har fået taget en BP og svaret dagen efter, 8)

men kommer vel også an på hvornår ægget sætter sig fast måske ?

Anmeld

9. oktober 2010

Kløver

tulleeh skriver:

hej piger. Jeg skal til den sidste BP protjek på tirsdag hos min læge efter den spontane d. 2 juli for der skulle den meget gerne være på 0 da den lå på 1 sidst.

men jeg har muligvis haft ægløsning i sidste uge med kraftige smerter om torsdagen og ellers øget udflåd i 3 - 4 dage.

men kan lægen allerede se en HCG - stigning på tirsdag hvis det har været min ægløsning jeg har haft og hvis det er lykkeds os?!

man kan jo tidligst anvende g-teste på den forventede menstruationsdag!men kan BP ikke allerede afsløre lidt stigning?!

Jeg tror ikke de kan måle det så tidligt, da hcg, så vidt jeg husker, jo bliver dannet i moderkagen, og ægget skal lige nå at sætte sig fast og begynde at danne det inden det kan producere hcg, så tror ikke de kan se noget så tidligt

Anmeld

9. oktober 2010

Kløver

tulleeh skriver:

mener Blodprøve (:

nej det rigtigt. men det finder jeg ud af når jeg har fået taget en BP og svaret dagen efter, 8)

men kommer vel også an på hvornår ægget sætter sig fast måske ?

det tager, så vidt jeg husker, ca en uge for ægget at nå ned igennem livmoderen, og så skal det jo også lige nå at sætte sig fast, først derefter bliver der produeret hcg, så vidt jeg husker bliver dte dannet i moderkagen

Anmeld

9. oktober 2010

tulleeh

Maja84 skriver:

Jeg tror ikke de kan måle det så tidligt, da hcg, så vidt jeg husker, jo bliver dannet i moderkagen, og ægget skal lige nå at sætte sig fast og begynde at danne det inden det kan producere hcg, så tror ikke de kan se noget så tidligt

hvordan ved finder jeg ud af når der er gået en uges tid?

for mit udflåd startede en tirsdag - onsdag - torsdag! og torsdag var der de smerter!

vi havde samleje om søndagen så kan hans sæd jo virke i nogle dage.. og vi havde samleje torsdag+fredag+idag! så måske er ugen jo inden tirsdag?

Anmeld

9. oktober 2010

Kløver

tulleeh skriver:

hvordan ved finder jeg ud af når der er gået en uges tid?

for mit udflåd startede en tirsdag - onsdag - torsdag! og torsdag var der de smerter!

vi havde samleje om søndagen så kan hans sæd jo virke i nogle dage.. og vi havde samleje torsdag+fredag+idag! så måske er ugen jo inden tirsdag?

det er ca en uges tid, og man kan jo ikke vide præcist hvornår ægget lige er nået ned i livmoderen, emn derefter skal ægget også have tid til at sætte sig fast, så det er jo en af grundende til man først kan teste for graviditet efter en 2-3 ugers tid, så tror ikke en blodprøve heller kan vise noget før efter ca 2 uger, da det jo lige skal nå at sætte sig fast, og negynde at producere det hcg, man jo måler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.