Anbefal et trappegitter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.569 visninger
26 svar
0 synes godt om
9. oktober 2010

Mira0911

Vi skal have fat i et gitter til trappen i den nye lejlighed... Og vi kan bare ikke bestemme os hvad for noget det skal være... 

Så anbefal gerne og kom med råd... ;) 

Vi skal have lukket af ved trappen så Julie ikke render og falder ned af den... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

BabyStella!

MoarJ skriver:

Vi skal have fat i et gitter til trappen i den nye lejlighed... Og vi kan bare ikke bestemme os hvad for noget det skal være... 

Så anbefal gerne og kom med råd...  

Har lige købt et i Babysam, da de havde fødselsdag; 199 kr.

http://www.babysam.dk/mygate-doergitter-f2-metal-hvid.aspx

Anmeld

9. oktober 2010

Mira0911

BabyStella! skriver:

Har lige købt et i Babysam, da de havde fødselsdag; 199 kr.

http://www.babysam.dk/mygate-doergitter-f2-metal-hvid.aspx

Har også sat og kigget på den... Men man kan ikke regne med at prisen er det samme i butikken.... 

Anmeld

9. oktober 2010

BabyStella!

MoarJ skriver:

Har også sat og kigget på den... Men man kan ikke regne med at prisen er det samme i butikken.... 

Det er det godt nok her, hvor jeg bor; Sæby/Frederikshavn. Ellers prøv og ring til butikken

Anmeld

9. oktober 2010

Mira0911

BabyStella! skriver:

Det er det godt nok her, hvor jeg bor; Sæby/Frederikshavn. Ellers prøv og ring til butikken

Jep... 

Anmeld

9. oktober 2010

LinLin

Vi har det her:

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/10191952

- ville have et hvor der ikke er en stang for neden! (har en idé om at man nemt kan snuble over den... )

Anmeld

9. oktober 2010

Amso

er også selv på udkig efter et til trappen til 1. sal.

Kan ikke anbefale nogen, men ved det ikke skal være dem hvor man skal tage et trin op, for at komme over. Hvor der altid er en stang for neden man skal huske at komme op over. Er selv faldet over sådanne nogen hjemme hos andre.  

Og så hvis det er til en kældertrappe ville det gøre mere av hvis man lige skvattede i den stang først..

Anmeld

9. oktober 2010

frk Jensen

MoarJ skriver:

Så anbefal gerne og kom med råd...  

Ikea´s trappegitre er gode.. bliv medlem af ikea så spare du penge på dem..

Jeg købte for en mindre formue da jeg skulle have to.. men en dag jeg skulle have et møbel ovenpå tog jeg det af og det har ikke været på siden.. Min søn er ikke en eneste gang faldet ned af trappen og han er mega god til at kravle op og ned af den... han bliver 2 her sidst i oktober..

Anmeld

9. oktober 2010

Mira0911

fisen skriver:

Ikea´s trappegitre er gode.. bliv medlem af ikea så spare du penge på dem..

Jeg købte for en mindre formue da jeg skulle have to.. men en dag jeg skulle have et møbel ovenpå tog jeg det af og det har ikke været på siden.. Min søn er ikke en eneste gang faldet ned af trappen og han er mega god til at kravle op og ned af den... han bliver 2 her sidst i oktober..

Koster det ikke en bondegård at melde sig ind egentlig? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.