Gravid eller ej. . . Hjælp!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

790 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. oktober 2010

Camille

Ja, jeg ønsker hjælp om lignende tilfælde.

Ja, endnu en af dem som tror hun er gravid og som inderligt har brug for be/afkræfte. Jeg har igennem de sidste to uger haft mange symptomer på at jeg er gravid. Jeg har dog i går testet negativ.

Mine symptomer er konstant ondt/rumlen i underlivet, til tider jag helt ned i "skeden". For knap 5 dage siden fik jeg virkelig ond i en dag og følte at mit underliv skulle falde ud. Men de sidste mange dage er det mere menstruationligende uro, dog de ikke som de plejer. Brystvorterne har ændret sig, meget føjsomme og hævede. Lidt sure opstød (Hik-bøvser). . Prutter meget, og til tider lidt kvalme.

Føj, hvor jeg altså føle sig vildt dum, at man kan komme så meget i tvivl. Kan ikke huske jeg havde en enste symptom med min første graviditet.

Jeg ved kroppen kan være falsk gravid, men har virkelig følelsen af at den er god nok.

Jeg må dog hertil tilføje at jeg ikke kan sige hvornår jeg skal have min menstruation, da min cyklus er helt på den anden ende. Efter endt brug af p-piller for ca. 2 år siden. Nogle gange har jeg fået det efter 14 dage, andre gange er der gået 2 måneder. Men jeg har aldrig været i tvivl om hvornår det var på vej. Ondt i maven / Ondt i brysterne (Dog ikke brystvorterne).

Jeg er på ingen måder klar til at være gravid nu. Min kæreste har lige fået sat sædlederne sammen igen, og vi har ikke engang fået svar på om der de virker. Endvidere skal jeg til en afsluttende eksamen her i maj. . . Men bliver da glad allievel hvis det er rigtigt.

Vil i ikke hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

A&F

Eftersom du har testet negativ, men stadigvæk tror på at være gravid grundet de symptomer du nævner, synes jeg, at du skal tage forbi din læge og få det endelige svar.

Good luck

Anmeld

9. oktober 2010

M.O.A.R.

A&F skriver:

Eftersom du har testet negativ, men stadigvæk tror på at være gravid grundet de symptomer du nævner, synes jeg, at du skal tage forbi din læge og få det endelige svar.

Good luck

helt enig..

Ville også tage en tur til lægen, hvis jeg var dig

Anmeld

9. oktober 2010

Camille

. . . Jeg er selv enig i det med lægen. . .  Men kan bare godt have en følelse af. . ."At spilde deres tid. ." Tænker at det for fanden, ja undskyld sproget, ikke kan være sådan, at man som kvinde simpelhen kan have så mange symptomer og så det bare er falsk. . . Ved ikke om I forstå min fustration, og var nok derfor at jeg ønske at flere havde oplevet ligende. . .Både negativt / positiv. Jeg er faktisk bygyndt at håbe på at jeg er gravid. Jeg tisser også rigtig meget, men jeg tager en test i morgentidelig igen.

Takker for Jeres svar. .

Anmeld

9. oktober 2010

M.O.A.R.

Camille skriver:

. . . Jeg er selv enig i det med lægen. . .  Men kan bare godt have en følelse af. . ."At spilde deres tid. ." Tænker at det for fanden, ja undskyld sproget, ikke kan være sådan, at man som kvinde simpelhen kan have så mange symptomer og så det bare er falsk. . . Ved ikke om I forstå min fustration, og var nok derfor at jeg ønske at flere havde oplevet ligende. . .Både negativt / positiv. Jeg er faktisk bygyndt at håbe på at jeg er gravid. Jeg tisser også rigtig meget, men jeg tager en test i morgentidelig igen.

Takker for Jeres svar. .

Det skal du ikke tænke på, det med at spilde deres tid..
Det da det de får løn for

Anmeld

9. oktober 2010

A&F

Personligt mener jeg ikke, at man spilder lægens tid, når man tror man er gravid. Jeg ville hellere sikre mig om jeg nu var gravid eller ikke. Ja tag en ny test og se, hvad der sker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.