Ja, jeg ønsker hjælp om lignende tilfælde.
Ja, endnu en af dem som tror hun er gravid
og som inderligt har brug for be/afkræfte. Jeg har igennem de sidste to uger haft mange symptomer på at jeg er gravid. Jeg har dog i går testet negativ.
Mine symptomer er konstant ondt/rumlen i underlivet, til tider jag helt ned i "skeden". For knap 5 dage siden fik jeg virkelig ond i en dag og følte at mit underliv skulle falde ud. Men de sidste mange dage er det mere menstruationligende uro, dog de ikke som de plejer. Brystvorterne har ændret sig, meget føjsomme og hævede. Lidt sure opstød (Hik-bøvser). . Prutter meget, og til tider lidt kvalme.
Føj, hvor jeg altså føle sig vildt dum
, at man kan komme så meget i tvivl. Kan ikke huske jeg havde en enste symptom med min første graviditet.
Jeg ved kroppen kan være falsk gravid, men har virkelig følelsen af at den er god nok.
Jeg må dog hertil tilføje at jeg ikke kan sige hvornår jeg skal have min menstruation, da min cyklus er helt på den anden ende. Efter endt brug af p-piller for ca. 2 år siden. Nogle gange har jeg fået det efter 14 dage, andre gange er der gået 2 måneder. Men jeg har aldrig været i tvivl om hvornår det var på vej. Ondt i maven / Ondt i brysterne (Dog ikke brystvorterne).
Jeg er på ingen måder klar til at være gravid nu. Min kæreste har lige fået sat sædlederne sammen igen, og vi har ikke engang fået svar på om der de virker. Endvidere skal jeg til en afsluttende eksamen her i maj
. . . Men bliver da glad allievel hvis det er rigtigt.
Vil i ikke hjælpe mig 
Anmeld